Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ubergaarde
J.H. tak for svaret.

Har dog læst næsten alle tråde herinde omkring emnet. Jeg håber på at folk med større viden end jeg selv, vil komme med deres mening på netop det jeg linker til
Af J.H.
Jeg kender ikke til HK sættet så der kan jeg ikke hjælpe dig. Jeg kunne dog fristes til at tro at lyden var lidt tyndbenet men det er kun baseret på gæt.
Denon´en har jeg hørt/set og rodet lidt med, den imponerede på ingen måde, der kunne alternativer som Onkyo, Yamaha og Pioneer være mere interessante.
Af dk9000
Høre du mest musik eller ser du mest film ?

Hvis det er musik, vil jeg nok kigge på lidt store front højttalere og små bag højtalere. HUSK endelig ligegyldigt hvad du vælger så er din center úber vigtig når det kommer til lyd. gerne en stor center med 2 stk mellem toner(6'') og diskant. Der er intet bedre end klare og tydelige stemmer i film :)

Hvis du bare vil have lidt fornuftig lyd til huset kan du sagtens tage den løsning du har gang i :) dog vil jeg igen nævne den center ;) den er for lille :D