Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af morten7720
Jeg skal i nærmeste fremtid købe et nyt TV og har derfor været rundt på nettet og læse en del reviews af forskellige modeller men der syntes ikke altid lige at være noget der falder inden for de rammer jeg har at arbejde med, så jeg tænkte at det måtte være på tide at få lidt input fra andre. Det er nedenstående parametre jeg har ledt ud fra:

Størrelse: min. 32", gerne op til 40" (ikke behov for større den det)
Frekvens: min. 100Hz, gerne 200Hz
Opløsning: Fuld HD er et absolut krav
Pris: maks. 4000kr
Design: har generelt altid haft et godt øje til Samsungs modeller.
HDMI: min. 1, gerne 2

Det vil primært blive brugt til at se alm. TV på og en gang i mellem sættes til en computer når der skal ses film, da det er der mit bluray drev sidder. Teknologi som indbygget wifi kunnet været interessant men langt fra et krav.

Håber der er nogen der kan give nogle gode pointers.
Af DavidHimself
First of all - som sagt mange gange før: Hertz-funktioner fortæller dig lige så meget om billedkvalitet, som farven på foden :) de er ikke noget man isoleret set skal gå efter.

Selv om du siger du ikke har behov for større end 40" så synes jeg alligevel du burde se på denne her: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=746310
Til film bliver du uendeligt glad for de ekstra tommer, og det er faktisk et rigtig glimrende TV, og en rigtig god pris!