Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Har lige bestilt LG 50" Plasma TV 50PA550T nu hvor det igen kom på tilbud til 4k ved komplett.

kan det bruges med et af de der slim wall mounts så det kommer til at sidde helt tæt på vægen ? ;;)

Synes det ser ud som om det er muligt at snige antenne og strøm kabel hen langs siden, men det er svært at se ud fra billederne.

Nogen der har prøvet det ?

billeder:

http://billedeupload.dk/images/iguwJ.jpg
http://billedeupload.dk/images/3lvjK.jpg
Af DavidHimself
Jeg vil ikke 100% udelukke, at det med lidt hiv og lidt sving, og de rigtige kabler kan lade sig gøre.... jeg ville dog ikke satse på det ;)
Brugeravatar
Af A 666
>Davidhimself Du skal love mig det ! :)

Nå men nu har jeg både et "almindeligt" og et slim vægbeslag til rådighed når TV'et ankommer. Så må vi se.

Tror sgu godt jeg kan snige de to kabler ud langs den kant der er i bunden af skærmen,måske skal der skæres en lille bitte smule.

Jeg giver en tilbagemelding.

Ha' en skide god dag !
Af DavidHimself
Sender du ikke lige en opdatering når du har prøvet det? Jeg vil gerne høre om det lykkedes... :)
Brugeravatar
Af A 666
Det skal jeg nok gøre !

Puha jeg glæder mig til at få det sat op :)
Af dk9000
Det ville være meget dumt medmindre du tænker over at købe vinkel stik med, da alle stik peger lige bagud. jeg har en model der minder om herhjemme, jeg blev nød til at smide en skinne på væggen af smedejern.
Brugeravatar
Af A 666
Hvad er det du mener der er dumt`?

Jeg har vinklet antenne og strømstik, ellers er det helt sikkert umugeligt :)

Stikkene peger bagud ja, men som man kan se på billedet er der en kant forneden på skærmen, ud fra det jeg kan se så bør/håber jeg der kan ligge et par kabler oven på hinanden hen langs den kant. Vi må se, TV'et er her inden weekenden.
Brugeravatar
Af A 666
Tv'et er ankommet og jeg henter det i morgen :D
Brugeravatar
Af A 666
Så er det kommet op at hænge og det ser pisse godt ud! Er meget positiv over det TV indtil videre, synes det har bedre billede end det phillips 7 serie ambilight det har erstattet.

Jeg har droppet ideen om at bruge slim wall mount, grundet den kant der er forneden vil det ikke være muligt for mit slim mount at få fat i vægen.
Af jones31
Nej du skal bruge beslag der har 2,4 cm afstand til LG tv.
Brugeravatar
Af A 666
Ok.

Nå men det hænger fint som det gør nu og kæft der er godt billede på, nu ser jeg at det faktisk er et 8 series phillips 47" LCD der har erstattet, og der er uden tvivl i mine øjne et bedre og langt mere naturligt billede på det her 4000 kr LG TV... Utroligt nok.