Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Skottyboy
Hej Flatpanels.

Er lige flyttet i lejlighed og det er på tide at skifte min 7 år gamle fladskærms tv ud!

Jeg ser forholdsvis mange film som alle er i 720p eller 1080p streamet via HDMI fra min computer af (I fremtiden fra en apple tv)

KRAV:

God billedkvalitet

Helst samsung - eller hvis der findes andet med samme flotte design ?

Skal kunne styres fra min iphone

Skal kunne bruges med netflix osv.

Skal være så tyndt som muligt og med stik der vender nedad da det skal sidde på væggen.

Mit problem ligger dog i at jeg ikke har alverden af penge - og ifølge platpanenls købsanbefalinger så ligger samsung 55" omkring de 14k

Jeg kunne ikke være mere ligeglad med 3D Tv osv. samt lyd på tv - da jeg har hifi højtalere koblet på !

Jeg tænker så at man måske kan finde et model fra sidste år ? Dette må om alt andet være billigere ? og så meget kan der vel heller ikke være sket på billedkvaliteten eller hvad?

Kan det lade sig gøre ? eller må jeg bide i det sure æble og bruge de 15.000 i stedet ?

Kan i anbefale et tv fra sidste års kollektion ? Eller hvad ville i selv gøre ?

På forhånd tak
Af B&W
Er det et krav at det absolut skal være samsung?

Ville anbefale du kiggede på noget lignende dette hvis du ikke vil bruge for mange penge... Får rigtig fine anmeldelser på avforums og må sige at det er squ billigt!

http://www.elgiganten.dk/search?WFSimpl ... LC60LE636S

Klart det bedste billede kvalitet du får til under 10000 hvis det skal være i denne størrelse - medmindre du finder noget plasma..

God jagt..
Af Skottyboy
Det er desværre 60 tommer :) Det bliver for stort ! Det skal helst være 50" eller 55 " :)

Er plasma bedre en LED eller hvad? :(
Af Alex B J
Hvis du alligevel skal bide i det sure æble,burde du have panasonic wt50 med i dine overvejelser!
Af Gunraf
Alex B J skrev:Hvis du alligevel skal bide i det sure æble,burde du have panasonic wt50 med i dine overvejelser!
Eller Samsung ES8005.

Evt. 7005.