Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Scandal
Hvis man ikke spiller, synes jeg at en WS er optimal. Det giver et bedre arbejdsområde.

Hvis man spiller en del, vil jeg foretrække en skærm i 4:3
Af TVM
Tror den Samsung er et godt køb, da den har en hurtig responstid og understøtter HDCP, hvilket er et krav, hvis du vil afspille film o.l. i HD-kvalitet.

Såvidt jeg ved, er HDCP også et krav, hvis du vil opnå maksimal billedkvalitet i Vista.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg ser absolut ingen fordel ved widescreen hvis du vil surfe på nettet. Hvor mange sider kender du der er 1400 pixels eller bredere?
Af Scandal
yakken skrev:Jeg ser absolut ingen fordel ved widescreen hvis du vil surfe på nettet. Hvor mange sider kender du der er 1400 pixels eller bredere?
Det er sandt.
Men når jeg er ved computeren, har jeg typisk gang i flere ting og har tit hjemmesider, ini filer eller andet sat op ved siden af hinanden - der kommer WS til sin ret.
... og på arbejde har jeg sældent kun gang i ét vindue.
Jeg havde en kort overgang Dells 24" på arbejde -DET var noget der rykkede. O_O

Men heldigvis er vi forskellige og netop der for lagde jeg tryk på hvad jeg synes. :)
Af Toranaga
TVM skrev:Tror den Samsung er et godt køb, da den har en hurtig responstid og understøtter HDCP, hvilket er et krav, hvis du vil afspille film o.l. i HD-kvalitet.
Slysoft har faktisk en ny version af AnyDVD på vej, der bl.a. gør at du kan afspille HD-DVD uden HDCP.