19 jan 2013, 16:10
Havde egentlig købt to stk. Philips 42PFL6007T/12 i Bilka, men oplever problemer med artefakter og billeder, der bevæger sig i ryk ved streamede HD film, ligesom menuen er utilladelig langsom og nogle gange fryser helt. Har derfor besluttet at returnere disse og kigge på enten Samsung eller LG i stedet. Havde egentlig kig på Samsungs UE40ES7005U, men i Elgiganten prøvede de at prakke mig LG 42LM649 på. Ved godt, at Elgiganten bruger andre modelbetegnelser, så jeg vil gerne vide, hvad modelbetegnelsen er alle andre steder? Gode råd ift. valg af et af ovenstående modtages desuden gerne
Opdatering: Kan se, at LG TVet er identisk med
42LM669T.
Opdatering: Er egentlig ligeglad med smart TV funktion. Kan jo læse, at det ikke duer alligevel. Er mest interesseret i upåklagelig billedkvalitet. Skal jeg i stedet gå efter Panasonic TX-P42GT50, eller Sony KDL-40HX853?
Opdatering: Kan se, at LG TVet er identisk med
42LM669T.
Opdatering: Er egentlig ligeglad med smart TV funktion. Kan jo læse, at det ikke duer alligevel. Er mest interesseret i upåklagelig billedkvalitet. Skal jeg i stedet gå efter Panasonic TX-P42GT50, eller Sony KDL-40HX853?