Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Asp3200
Nogle herinde som har enten 753 eller 755 modellen og har en god opsætning de vil dele?

Jeg får nogle periodiske horisontale på HD kanaler
Af Asp3200
Hej Bent

Har prøvet de settings, men det er et andet panel og hvis jeg sætter de settings op på mit hx755, så kommer der horisontal pixelerings linje kun nogle gange, er set på kanal 5 hd og kanal 6 hd

Og jeg har gjort ligesom kalibrering på HX855. Cinema 1 og alt er jo næsten fra, også været inde i options og i system indstillinger.

Har du brugt dem på dit sony tv prcæis som de siger?
Af Asp3200
Har 100% styr på mine kabler og stik, samt stik til tv og væg udtag.

Hvis jeg går tilbage til standard sker det ikke. Så det må være en setting som driller.
Brugeravatar
Af michelskovbo
Så er jeg dig svar skyldig.

Har endnu aldrig oplevet at et TV begynder at pixellere pga. en indstilling.
Af Asp3200
Det er ikke ligesom når et grafikkort pixelere med små firkanter :), det er mere en lang linje som går ud fra højre skærmkant ind mod midten lige 1-2 sekunder.

Jeg havde cinema1 på og alt fra og sat den til warm1. Men er der en setting som kan gøre at den laver den linje evt ved hurtige scener. Umiddelbart skete det ved hurtige scene skift i CSI på kanal 5 og 6.
Af Bent odense
Uanset.Så skal den streg ikke kommer frem.Med den instilling du kører med.Og Motionflov på (Standard).Prøv den.
Af Asp3200
Bent, har du en HX755 eller HX753 og har du brugt helt de samme settings som HX855?
Af Asp3200
Hvad var ændringen?

Kan ikke lige se settings på den side, har du mulighed for at evt skrive dine op til mig i options og system med eco osv?
Af Asp3200
Den sagde dog imorges den skulle opdateres. Tak for hjælpen Bent, jeg prøver det ad i aften.
Af Bjarne A
Jeg har nu med held opdateret firmwaren på min HX753, og fulgt indstillingerne fra HX855 med diverse små justeringer.
Men noget undre mig: Jeg kan bare ikke finde punktet "LED Dynamic Control" som beskrevet skal være off.

Findes punktet LED Dynamic Control ikke på HX753?