Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa! :)

Mine forældre har et Samsung UE46C6005RWXXE, som de har købt af mig, engang i starten af sidste år. Der kunne vi ikke finde nogle digitale kanaler på det, og så var det at jeg spurgte herinde. Jeg fik anbefalet nogle indstillinger at søge på, og vupti, så var der kanaler i vildskab!

Men nu da Waoo har lavet nogle ændringer, er de forsvundet alle sammen? Jeg/vi har prøvet at søge på de samme indstillinger som vi prøvede dengang, men det finder kun 6 digitale kanaler.

Mit eget fjernsyn, som er et Samsung UE55D6327SKXXE, kunne heller ikke i starten. Jeg havde prøvet på de samme indstillinger som der blev skrevet til deres dengang, men det slog fejl. Så gik jeg ind og lavede en ny søgning, dog via SMATV, fremfor Kabel, og der fandt jeg hele 80 digitale kanaler på mit eget!

Jeg har så set om den indstilling er der, på mine forældres fjernsyn, men det er den ikke, hvis landet i fjernsynet er sat til Danmark. Jeg kigger så lidt i manualen og ser at SMATV, kun kan ses, hvis landet er sat til Norge. Jeg sætter så landet til Norge, og søger, men der finder det slet ingen kanaler.

Så jeg er virkelig på bar bund! :s :((

Nogen der har nogle forslag?
Af Bent odense
Nu din forældre kører på waoo tv,har du tjeket op på netværkskabler,Eller kører de med eksisterende antenne kabler.Det var barer et bud.
Af mikk63792
Det er Kabel TV igennem en fiber boks. Så der er ingen netværkskabler i brug til TV'et på nogen måde. Kun til den trådløse router.

Men ja, jeg har tjekket ALLE stik og kabler, og de sidder som de skal. Syntes bare det er mærkeligt det lige pludselig er kommet, efter Waoo har lavet nogle ændringer. Men vi prøver nok at ringe til dem her i ugen. Så må vi se hvad de siger.
Af Bent odense
Ja gør det,Men det kan måske værer kablerne.
Af mikk63792
Jeg fik det til at virke :D Landet skulle stå på Finland. Så det fandt 82 kanaler på ingen tid :) Jeg takker for svarerne ;)
Jeg har samme problemer med dit samsung ue40b8000 og har seneste opdatering, men er megeyt skuffet over den, jeg kan ikke selv bestemme hvor kanaler skal ligge. landekode skal stå til Finland, hvis den står på danmark finder den kun analoge kanaler. men nu er der så opstået det problem at uret ikke mere passer, lidt træls. Er der nogen det kender til dette problem. Jeg har waoo. Jeg har en samsung harddisk optager som er sat op på samme måde som tv og her er ingen problemer.