Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af larsolesen
Jeg skal bruge et 46" eller større tv max pris 10.000 kr.
Det vigtigste er for mig er et flot billede. skal bruges til sport, dvd/bluray film, og lidt tv. indtil videre står mit valg mellem LG's 760 og samsungs es8005.
nogle argumenter for at vælge den ene over den anden, eller evt. en anden model?
Af jones31
larsolesen skrev:Jeg skal bruge et 46" eller større tv max pris 10.000 kr.
Det vigtigste er for mig er et flot billede. skal bruges til sport, dvd/bluray film, og lidt tv. indtil videre står mit valg mellem LG's 760 og samsungs es8005.
nogle argumenter for at vælge den ene over den anden, eller evt. en anden model?

Tror du hellere skal tag ud og kigge på dem i butikkerne, der vil nok komme en masse der siger samsung og andre LG.

Men har selv LG'en. Købte den pga. passiv 3d, deres smart platform og magic remoten de har som er super lækker. Samt designet er rigtig lækkert.

Ville gerne have haft pana wt50, men valgte den fra pga aktiv 3d og deres smart tv. Men den har også et super godt billed synes jeg.

Muligheden er ogs sony hx855 som har et af markeds bedste billeder. Men de kunne godt have gjordt deres ramme mindre på tv'et :-) plus der smart tv er ikke noget og råbe hurra for.

Men som du skriver med dine krav havde jeg valgt wt50 fra pana også den med bedst lyd.
Af Gunraf
Jeg har selv Es8005'eren, er en meget tilfreds bruger af denne skærm :)

Min anbefaling herfra.