Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mrhald
Hej derude, jeg har lige solgt mit kære 42" vt 20, til fordel for et større. men jeg kan ikke lige blive klog på hvad jeg skal have.

Jeg er både intresseret i brugt og nyt.

det eneste der er vigtigt er at det kan måle sig med mit gamle vt20 og være 50".

jeg købte mit gamle vt20 for 5000 hos elgiganten for 2 år siden, så jeg regner med at jeg logisk set ville kunne få et 50" der svare til det gamle vt 20 for 7000.

er der nogen der står og vil af med deres gamle pana 3d? større kan også have interesse ;)

mvh martin
Af OleA
Kan man ikke få en ny ST50 model i 50" for omkring de 7000,- ?
Jeg vil endda mene det er en bedre model end VT20.
Af Mysen
Jeg tror, at de små forskelle, der er på sortniveau, skyldes, at der kan være marginale forskelle mellem ellers helt ens paneler, og GT50 og ST50 har jo netop samme paneltype. Der har også været nævnt målinger af Samsungs plasmaer, der afviste en smule fra den, man så i de gældende tests rundt omkring (-der iøvrigt heller ikke måler det samme.) Dertil er der stadig en del retention på Panasonics plasmamodeller, og det er nok ikke urimeligt at antage, at den lille forskel i målingerne kan skyldes en image retention på GT50, hvor lyset under sensoren har været lidt lysere i lidt længere tid inden måling, end hvad tilfældet var for ST50.

Det er så bagatelagtige målingsforskelle, som øjet nok ikke engang ville kunne spotte, at det ville være en fejl at kalde ST50 et bedre TV. GT50 har nogle helt objektive designfordele og så har den en THX-profil. Jeg siger ikke, at det er noget alle bør betale ekstra for, eller om det overhovedet berettiger den merpris, der er. Jeg siger blot, at der er en grund til at GT er 2'er i rækken, mens ST50 er 3'er.
Af mrhald
tak

ja nu er jeg helt vildt splittet, elgiganten har en masse lækre tilbud her på torsdag

http://tilbudsavis.elgiganten.dk/

hvor samsung es 8005 46 led med galaxy tab koster 9000.

det er en del over budget, men jeg overvejer det kraftigt da jeg er helt vild med gadgets ;). har ellers altid sværget til plasma.

det jeg bruger tv'et til er jo 3d film, 3d spil ( assasins creed) og ellers bare hd film¨

det billigste jeg kan finde st50 til er 7500.- og det er uden briller, så render det jo op alligevel.

hvad ville i vælge til mellem 7000-9000.- som minimum skal være 46" 3d, og god til 3d .

mvh martin

og god jul til jer alle ;)
Af lennon
Når dit primære behov er film, og du har håndteret plasma ville jeg klart gå efter Pana 50" . Den har synligt bedre billede end Samsung 8005 og er 4" større, - hvilket faktisk er en hel del i procent .
Af mrhald
tak for det hurtige svar.

ja jeg har også altid været mest vild med panasonic og plasma.

så hvis der ikke lige er nogen der står og skal af med deres brugte 50" så ved jeg jo hvad jeg skal bestille '

mvh
Af BrianH
mrhald skrev:tak

ja nu er jeg helt vildt splittet, elgiganten har en masse lækre tilbud her på torsdag

http://tilbudsavis.elgiganten.dk/

hvor samsung es 8005 46 led med galaxy tab koster 9000.

Hvis du kun vil have et større tv, er 46" i forhold til 42" ingenting. Di vil fortryde efter en måned
Af J.H.
^Enig, alt under 50" er spildtid, særligt når du kommer fra en 42"
Af ekelund
Hvor er du fra fordi jeg overvejer lidt at sælge min 50" vt20 med 4 sæt 3d briller

Befinder sig i Aalborg og er købt hos AV connection så dansk forhandler
Af mrhald
Tak, men nu har jeg bestilt st50 50" hos hifi klubben med 3 års garanti;), jeg skal hente det i morgen.

så skal jeg jo bare finde nogle billige 3d briller.
Af Toft123
ekelund, jeg kunne være interesseret i dit tv afhentet. Hvad er prisen?
Af ekelund
Ved faktisk ikke hvad de normalt går for.
Men havde da regnet med vi lå omkring 7000kr
Der er 4 briller med , og der er stadig garanti på det købt i marts 2011 hos AV Connection som er godkendt Panasonic Center