06 nov 2012, 15:22
Da mit tv i stuen har valgt at bryde sammen og kræve en heftig reparationsgebyr er det på tide at jeg får købt et nyt tv. Jeg skal bruge tv'et i stuen hvor jeg har en sofa 2-3 meter fra tv'ets placering. Da jeg ikke regner med at blive boende længere tid end cirka et år, har jeg valgt at vælge en lidt større skærm end hvad der ellers ville være optimalt.
Mine krav til tv'et er:
Skal kunne optage tv
Skal være mindst 40''
Skal max. koste 5500,-
Jeg har kigget på Toshiba 42UL863N LED og er blevet tilbudt det til 5500 i Expert, dog er jeg i tvivl om dette tv er fornuftig dels til prisen og rent generelt. Jeg har dog læst lidt om at lyden i dette tv ikke er i top da jeg kom hjem, så mangler at teste denne påstand.
Jeg har også kigget lidt på LG 42LS345. Denne er jeg blevet tilbudt til 4000. Så vidt jeg kunne se kan jeg ikke optage med denne?
Hvis i har andre gode forslag må i meget gerne sige til.
Tak på forhånd
Martin
Mine krav til tv'et er:
Skal kunne optage tv
Skal være mindst 40''
Skal max. koste 5500,-
Jeg har kigget på Toshiba 42UL863N LED og er blevet tilbudt det til 5500 i Expert, dog er jeg i tvivl om dette tv er fornuftig dels til prisen og rent generelt. Jeg har dog læst lidt om at lyden i dette tv ikke er i top da jeg kom hjem, så mangler at teste denne påstand.
Jeg har også kigget lidt på LG 42LS345. Denne er jeg blevet tilbudt til 4000. Så vidt jeg kunne se kan jeg ikke optage med denne?
Hvis i har andre gode forslag må i meget gerne sige til.
Tak på forhånd
Martin