Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kurtzmann
Hej FlatpanelsDK brugere,

Vil i være med til at opsamle hvad der virker og hvad der ikke virker?

Ved ikke om der er lige så meget forvirring på andre producenters produkter som på Samsung, men på samsung er der nogle ting man kan afprøve.

En matrice som f.eks:
(SH = Smart Hub, BR = BluRay, HB = HjemmeBio)

___________DanskSH____AmerikanskSH____AmerikanskSH+UnblockUS Nu____AmerikanskSH+UnblockUS Tidligere
C-serie TV____Nej____________NEJ__________________Ved ikke______________Ved ikke________
C-serie BR____Nej____________NEJ__________________NEJ__________________Ved ikke________
C-serie HB
D-serie TV____Nej____________NEJ__________________NEJ_____________________JA__________
D-serie BR
D-serie HB
E-serie TV
E-serie BR
E-serie HB

Har selv en Samsung BluRay BD-C8200, som jeg ikke kan få til at virke. Har ændret landeindstillingen i SmartHub, og får NetFlix appen, men appen kan ikke starte op, ej heller når jeg sætter unblock-us op. Altså umiddelbart ingen hul igennem på C-serie BluRay afspillere.

Venlig hilsen
Claus
Senest rettet af Kurtzmann 19. okt 2012, 11:23, rettet i alt 4 gange.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Godt initiativ!

Jeg kan forstå, at der er en del som får AmerikanskSH (Smart Hub)og Dansk Netflix til at virke uden Unblock-us. Der er også en del som ikke kan få det til at virke. Jeg kan dog ikke helt se mønstret i det endnu, men jeg tror måske, at Samsungs tv-skærme virker, men Blu-ray og Home Cinema ikke gør, men det er ikke noget jeg kan bekræfte.

Kan nogen af ejerne byde ind her?

Jeg taler her kun om 2011-modellerne. 2010 har vi ikke så mange rapporter på endnu.
Af xaviondk
Jeg har et 2011 SmartTV fra Samsung. Et 46" 6505.

Jeg har tidligere fået Netflix til at virke med UnblockUS og amerikansk adgang.

Men det sidste lange stykke tid (formodentlig efter sidste firmware version) har det ikke virker. Hverken med eller uden UnblockUS, og hverken med US eller Dansk version.

Med Dansk Hub kommer Netflix appen ikke frem.

Men US Hub kommer Netflix appen frem. Men den kan ikke starte. Den står bare og siger "Tilslutter" i en uendelighed. Og det er uanset om jeg bruger UnblockUS eller ej. Så de har fået spærret for Netflix brug på en eller anden måde, selvom man godt kan tvinge appen frem.
Af evilguy
Samsung C serien. tricket med at skifte land virker, men selve Netflix appen virker ikke - sort skærm.

Jeg kan ikke prøve med unblock, da jeg ikke har den tjeneste.
Af lgowner
jeg mener en anden skrev i en gammel netflix tråd, at man skulle ind på webben på sin smarthub konto og så aktivere ESN nr derinde før det virkede igen? hvis sådanne login eksisterer på en website, så er det vel løsningen for dem som ikke kan få deres konto til at fungere med netflix.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Emnet døde lidt efter, at Samsung opdaterede D7005 og D8005 LED-modellerne, men her er situationen indtil videre:

2012 modellerne virker.
2011 D7005 og D8005 LED virker.
2011 D7005 og D8005 plasma lader ikke til at virke. Derudover virker D6xxx og D5xxx fra 2011, 2011 Blu-ray og haddirskoptagere samt alle 2010-modeller ikke. Dette er uanset om man skifter sprog og bruger Unblock-US :((