Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af majbom
Hej forum

Jeg står og skal have nyt tv og har tænkt mig at tage ud og kigge lidt på sonys 2012-modeller, særligt hx-serien.

Nu kan jeg så se at elgiganten har et 46HX75G (jeg kan ikke finde et 46HX755 hos dem), hvilket jeg ikke kan finde på sony.dk, kun manualer og firmware-opdateringer - som umiddelbart ser ens ud. Men er det bare et 46HX755 der er omdøbt, eller hvad sker der?

46HX75G koster 8000 hos elgiganten og 46HX755 koster ca det samme hos f.eks. proshop.dk

På forhånd tak
Af majbom
Kiggede lige lidt i manualerne og de er som sagt umiddelbart ens, men jeg lagde mærke til at der, under "kontrol af tilbehør" bl.a. står:

3D-briller (batteri medfølger) (2)
(kun KDL-55/46/40HX75G)

Som jeg forstår den del, følger der 2 par 3D-briller med G-versionen?

De står til knap 700,- stykket - så det lyder da utroligt, hvis de er med den ene version og ikke den anden, når priserne er ens?
Af jones31
splazz skrev:Kiggede lige lidt i manualerne og de er som sagt umiddelbart ens, men jeg lagde mærke til at der, under "kontrol af tilbehør" bl.a. står:

3D-briller (batteri medfølger) (2)
(kun KDL-55/46/40HX75G)

Som jeg forstår den del, følger der 2 par 3D-briller med G-versionen?

De står til knap 700,- stykket - så det lyder da utroligt, hvis de er med den ene version og ikke den anden, når priserne er ens?

Ja kun elgiganten der har briller med til deres tv.
Af majbom
jones31 skrev:Ja kun elgiganten der har briller med til deres tv.
Okay, fedt nok, når nu prisen ikke er højere.
Du ved ikke om der ellers er nogle forskelle på de 2 modeller?
Af Bent odense
45HX755 har to extra tuner som C2-S2.46HX753 har C-T2.
Af majbom
I specifikationerne i manualen fremstår 75G, 755 og 756 ens, så jeg regner med at der ikke er nogen bemærkelsesværdig forskel.

Det vigtigste er at der er DVB-T2 tuner i, og det er der i alle modellerne.

At der så følger 2 par briller med, ved at købe det i elmutanten, er jo bare en bonus :)

tak for inputs!
Af jones31
splazz skrev:
jones31 skrev:Ja kun elgiganten der har briller med til deres tv.
Okay, fedt nok, når nu prisen ikke er højere.
Du ved ikke om der ellers er nogle forskelle på de 2 modeller?
Nej skulle der ikke være, hx75 har også alle tunerne i t2c2s2.