Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af HeinzN
Hej med jer

Jeg har købt et samsung PS65D8005 som buzzer ret voldsomt. Jeg har nu givet op med at ombytte for at få tilsendt endnu en skærm som buzzer.
Jeg vil derfor høre om nogen har kendskab til panasonic's TX-P65VT50Y vad angår buzz?
Jeg kan sagtens leve med lidt buzz, jeg vil bare ikke kunne sidde i sofaen og høre den.

Mvh
Heinz
Af Daniel S
Jeg ved der ligger en brugeranmeldelse på dette tv herinde. Jeg har selv købt den på 50"og det er absolut minimalt hvad man kan høre. Et køleskab støjer meget i forhold til blæserne på vt50, så jeg tror ikke på det vil genere nogen.
Af klingenberg
Sandsynligheden for at få et Panasonic der har lav/ingen buzz, er forholdsvist god.

Det ST30 jeg havde for et par måneder siden, sagde stort set ingenting, medmindre jeg smed en hvid slide på, og skruede ned for lyden.
Af HeinzN
Jeg har 2 kammerater som har Panasonic plasma, de har undersøgt det nærmere og begge skulle helt hen bagved skærmen for at kunne høre den buzze. Så tror det bliver Panasonic i den sidste ende, men jeg ved bare ikke helt om jeg skal vente til januar/februar med at købe.

/Heinz