Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Tux
I el-gigantens tilbudsavis er der dette TV -http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... 42pfl3207h
Men til prisen 3333 kr.

Jeg kan se det er IKKE et smart-tv, og det er kun 50hz (100HZ PMR). Men jeg tænker at det umiddelbart ikke gør så meget. Jeg skal have det stående i en lys stue. Jeg har ingen tv pakke men den vil blive brugt meget til at afspille film og serier fra computer, og som ekstra monitor så kæresten kan følge med når jeg gamer.

Hvad siger i? Som studerende på et budget er det så et godt køb, eller bør jeg gøre mig selv den tjeneste at gå efter noget med ægte 100 hz? Kan godt spendere mere, men kan godt lide at få mest for pengene når jeg nu ikke svømmer i dem.

Tak! :)
Af Funkalicious
Jeg tillader mig lige at bumpe dette topic da jeg selv er faldet over fjernsynet!

Jeg står i den situtation at jeg er en fattig ungstuderende, og derfor synes jeg dette fjernsyn lød interessant. Full HD LED og 42" lyder jo ikke helt skidt på papiret.

Skærmen skal KUN bruges til ps3 og kobles til computer og se lidt film. Kommer ikke til at skulle have noget tv-signal, da jeg synes det spild af penge :).

Men ville dette tv ikke opfylde mine behov? Det lyder som et fornuftigt nok tv til pengene. Hva siger i?