Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af q990eyu
Hej.

Jeg har maks 4500 at købe TV for, skal være min 40". Har ikke den store indsigt i specifikationerne på diverse tv. Var i Elgiganten at se på tv igår og synes at billedet var ret ringe på de billigste tv(3500,- - 4000,-). Ved godt at man får hvad man betaler for, men hvad er det bedste bud på markedet lige nu for maks 4500 og derunder??

Alternativt, kan det så betale sig at købe brugt? Evt dette Phillips: http://www.dba.dk/philips-philips-essence/id-86129043/

Håber på hurtigt svar, da jeg pt lever uden TV:-) Tak

Mvh
Steven
Brugeravatar
Af edinger
q990eyu skrev:Hvad er det bedste bud på markedet lige nu for maks 4500 og derunder??
Panasonic TX-P42UT50E (link).

E'et indikerer, at der er tale om en europæisk model i modsætning til de skandinaviske Y-modeller. Du kan derfor ikke nødvendigvis benytte de indbyggede tunere. Det kommer du dog let omkring ved at tilslutte en ekstern boks.

Nu skriver du dog ikke noget om, hvad skærmen skal bruges til. Hvis gaming er det primære formål, er denne plasmaskærm måske ikke det mest hensigtsmæssige valg.

Tjek eventuelt også denne tråd for yderligere inspiration.
Af q990eyu
Skal ikke game. Nyheder, film og sport. Ingen ide i at købe brugt?
Brugeravatar
Af edinger
q990eyu skrev:Skal ikke game. Nyheder, film og sport. Ingen ide i at købe brugt?
I så fald er der intet i vejen for at vælge UT50, jf. ovenstående.
Af q990eyu
Skal man bruge en "boks" til alle E modeller? Hvorfor er E modellerne så meget billigere en Y modellerne???