Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Lambertsen
Hej,

Jeg står og mangler en skærm i størrelsen 24"-27", den skal primært bruges til PS3(BF3 og Fifa) :)

Det stiller et par krav, blandt andet HDMI ind, og mulighed for lyd ud (Headphones), og helst ikke line-ud.. :D

Selv har jeg et bud på en sådan skærm der lyder på:
http://www.edbpriser.dk/skaerm/benq-gw2 ... 96194.aspx

I en anmeldelse har den både fået udmærket omtale omkring billedkvalitet og responstid, som jo er temmelig vigtig i gaming henseende.. :D

Men nu står jeg så og overvejer om jeg i samme ombæring skulle finde en skærm, der samtidig med ovenstående krav, kunne afløse det gamle 22" tv i soveværelset.

Men jeg syntes ikke rigtig jeg kan finde nogle der opfylder følgende krav:
1. HDMI
2. Lyd ud (Headphones)
3. MPEG4 - DVB-C
4. Lav input Lag

Håber lidt at der var nogle der kunne hjælpe mig i min søgning efter en god skærm.. :P

På forhånd tak. :P

Mvh, Lambertsen.
Af Larsdk
Hej har selv et Samsung FX2470HD til at spille ps3 på og se tv.

Ville klart anbefale dig at købe et tv fra Samsung.

fedt design, fedt billede og intet input lag i hurtige spil ved ps3.

Bruger mit Samsung FX2470HD mere end det der står i stuen :D

Det understøtter også HD i 1080P og har 2HDMI og en USB hvor det også er muligt at afspille diverse fil formater.
Af Lambertsen
Okay det lyder jo meget fint, men umiddelbart kan jeg ikke finde nogle steder, hvor man kan købe FX2470HD :)

Derimod har jeg fundet denne skærm:
http://www.edbpriser.dk/skaerm/samsung- ... 05396.aspx

Den ser ud til at have alt hvad den behøver, men jeg kan dog ikke findet noget angående Input Lag ? :D

Nogle der evt. kunne hjælpe med dette issue ?
Erfaringer eller andet viden ? :)

EDIT: Ovennævnte TV/Monitor er så ikke en option alligevel, da der ikke er lyd-ud.. Det er bare de forskellige hjemmesider der sejlere i deres information :)

Nogle der har bud på en skærm ? :D
Af Larsdk
Den du linker til er helt klart perfekt til det du skal bruge og ville være et perfekt til både ps3 og tv.