Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej med jer

Jeg står og skal ud at købe et nyt fladskærms tv. Skærmen må ikke være mindre end 60" mærke osv. hænger jeg mig ikke så meget I.
Jeg har lagt mærke til Samsung's PS64D8005 lige pt. er nedsat til 13.999 hvilket tiltaler mig rigtig meget.
Men skal jeg slå kold vand i blodet og vente til feburar hvor der rigtigt bliver sat ned i pris for at tømme lagerne for de sidste 2012 modeller?

Mit budget ligger mellem 10 - 15k

Kom endelig med nogle meninger eller andre ideer.

På forhånd tak
Heinz
Af PhDream
God idé! Vent til februar 2013. Nej, vent, hvorfor stoppe der? Hvorfor ikke vente til 2014 - der kan du få 2013 modellerne til en super lav pris.

Køb et tv når du har brug for det. Spekuler ikke i, om prisen bliver det ene eller det andet. Ingen har en krystalkugle.
Af OleA
Uanset hvornår du køber et tv vil det altid falde i pris.
Køb, når du har lyst og behov(og råd).
Brugeravatar
Af edinger
Hovedreglen er, at priserne topper ved introduktionen i marts-april-maj og så ellers falder i løbet af året.

Er det så godt at købe nu?

Bestemt. Særligt, hvis det er nu, du står og skal bruge skærmen.
Af Mysen
PS64D8005 bliver ikke endnu billigere. Hvis du havde brug for en anden størrelse eller model, og du ikke behøver nyeste model, så er tv-markedet typisk billigst i januar- marts. Mange af de modeller, der var billige i starten af året, er i dag udsolgt hos de billige forhandlere, og det betyder at 2012 modellerne stadig holder prisen nogenlunde. Det vil de gøre indtil cyklusen starter forfra efter nytår.

PS64D8005 er STADIG på lager hos en billig forhandler, og den er NÆSTEN lige så god som den model, der afløser den. DERFOR er 14 kilo et kup, og hvis du mangler tv nu, får du intet ud af at vente.
Af x99gump
Go for it! Jeg købte modellen tidligere, 63C7705, til 18k, og ikke længe efter var den væk. Så man skal også passe på med at vente for længe! Jeg havde bestemt slået til!

:D
Af jones31
Det er et super godt tilbud for sådan en stor skærm, jeg havde bare nok ikke gjort det. Der er for mange fejl på den model og for meget buzzing.

Men ikke sikkert du er en af de uheldige:-)

Men en txp55vt50 kan ikke gå?
Af HeinzN
Tak for Jeres bud og meninger. Jeg kan desværre se at wupti har sat prisen op med 1000 kr. Men har alligevel besluttet mig at købe samsung PS64D8005.
Nu kan jeg bare ikke vente, til jeg får den :P

Mvh
Heinz
Af klingenberg
HeinzN skrev:Tak for Jeres bud og meninger. Jeg kan desværre se at wupti har sat prisen op med 1000 kr. Men har alligevel besluttet mig at købe samsung PS64D8005.
Nu kan jeg bare ikke vente, til jeg får den :P

Mvh
Heinz
Tillykke med det, 15K er stadig en super pris for det tv. Har selv D7000(samme panel, fås til 9k pt.), og det er et rigtig lækkert tv.

Mht, bedste tidspunkter på året at købe tv, er det lige omkring de her måneder, samt Januar-Marts, da lagrene af sidste års topmodeller ofte tømmes her.
Af PeterD
Tillykke!

....Ang. overskriften:

Hvornår slår man til.....

Svar: Når man har penge nok!! ;)