12 sep 2012, 21:12
Jeg har efter megen søgen på nettet opgivet at læse mig til, om mit Panasonic tv kan opdateres og hvordan det eventuelt gøres...
Jeg kan i menuen finde en rubrik der hedder: Systemopdatering, men den kan vel ikke opdatere uden at have adgang til en opdateringsfil af en eller anden art...
Det er jo ifølge mine øjne hverken USB-indgang eller netværksstik.
Min nuværende software version hedder 2.011
Er der en der kan fortælle min om tv'et overhovedet kan opdateres?
Grunden til hele problematikken er, at jeg har DLG's "HomeTrio" løsning, og at jeg næsten hver morgen, må slukke for strømmen til min tv boks for at få billede på mit tv igen. Ellers har jeg bare sort skærm.
Jeg har snakket MANGE gange med DLG, som nu har sendt mig videre til TDC, da de ikke selv kan finde fejl på min linje eller mit udstyr. Jeg har fået et par "Jobs" af TDC som de mener kan afhjælpe problemet.
Jeg skal: (En ting af gangen)
1. Opdatere software i tv'et (hvis muligt)
2. Prøve i en periode at bytte boksen i stuen ud, med boksen i soveværelset.
3. Skifte HDMI kablet ud.
Lyder dette som fornuftige løsningsforslag?
Jeg beklager selvfølgelig hvis indlægget ligger forkert, synes ikke rigtigt den passer bedre ind nogen steder.
Jeg kan i menuen finde en rubrik der hedder: Systemopdatering, men den kan vel ikke opdatere uden at have adgang til en opdateringsfil af en eller anden art...
Det er jo ifølge mine øjne hverken USB-indgang eller netværksstik.
Min nuværende software version hedder 2.011
Er der en der kan fortælle min om tv'et overhovedet kan opdateres?
Grunden til hele problematikken er, at jeg har DLG's "HomeTrio" løsning, og at jeg næsten hver morgen, må slukke for strømmen til min tv boks for at få billede på mit tv igen. Ellers har jeg bare sort skærm.
Jeg har snakket MANGE gange med DLG, som nu har sendt mig videre til TDC, da de ikke selv kan finde fejl på min linje eller mit udstyr. Jeg har fået et par "Jobs" af TDC som de mener kan afhjælpe problemet.
Jeg skal: (En ting af gangen)
1. Opdatere software i tv'et (hvis muligt)
2. Prøve i en periode at bytte boksen i stuen ud, med boksen i soveværelset.
3. Skifte HDMI kablet ud.
Lyder dette som fornuftige løsningsforslag?
Jeg beklager selvfølgelig hvis indlægget ligger forkert, synes ikke rigtigt den passer bedre ind nogen steder.