Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg er på udkig efter en fladskærm til vores nye stue. Den er ret smal, hvilket bevirker, at skærmen skal bibeholde farver og kontrast selv ved høje betragtningsvinkler... Skærmen skal primært bruges sammen med parabolen (scart) og DVD-afspiller (HDMI).
Max pris 7000,-

Jeg har kig på Samsungs LE-32R72B, men er der andre og bedre alternativer??? O-O
Senest rettet af Bomber Bo 08 feb 2007, 15:33, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Toshiba 32WL66Z er langt bedre end det Samsung du har kig på, men prisen er ca. 500 kr. højere end de 7000 kr.
Af Bomber Bo
yakken skrev:Toshiba 32WL66Z er langt bedre end det Samsung du har kig på, men prisen er ca. 500 kr. højere end de 7000 kr.
Okay... På hvilke punkter er det langt bedre? O_O
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Den har bare et bedre billede generelt. Den håndterer TV signaler bedre end Samsungs gør.
Af Bomber Bo
Er i andre også enige i, at Toshiba'en er MARKANT bedre end Samsung'en???
Brugeravatar
Af azrael
Det er de fleste vist enige om. Alternative bud ville være Sharps LC-32SD1E eller Panasonics TX-32LX60F til ca. samme pris.
Af palle82
har den bedre tv-tuner eller hvad? hvordan er billedet når den bliver smækket til en dvdafspiller og pc? altså forskellen på samsungen og toshibaen
Af Bomber Bo
Okay, så er jeg millimeter fra at købe Toshiba'en hos Tape Connection til 6.990,-... O_O
Så det er sidste chance, hvis nogen mener, at man skal gå efter noget andet... ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis du bor i nærheden af Tapeconnection vil jeg da foreslå dig at besøge dem. Der skulle være god mulighed for at få en demonstration af TVet, men generelt tror jeg at alle er ret enige i at du ikke får noget bedre til prisen i øjeblikket.
Af Bomber Bo
Jo, jeg har også planlagt en tur til Århus i morgen, hvis ellers jeg kan få de andre planer til at falde i hak. ;)
Kan nogle kommentere på Toshiba'ens betrangtningsvinkler???
Af Bomber Bo
Okay... Nu må jeg altså ha' lidt hjælp igen... ;;)
I Tyskland kan man købe en Toshiba 37WL66Z til stort set samme pris (7.162,- inkl. porto)... Skulle man ikke gøre det??? O-O
Af koden
Okay...hvis Sharps LC-32SD1E er lige så godt. Hvorfor så ikke købe det, når det nu har indbygget DVB-T tuner (eller har det og hvor fås det til 7000 kr?).
Af Bomber Bo
Jeg var en tur i TC/Århus og kunne vældig godt lide, hvad jeg så...

Såååååå... Der skulle gerne ankomme en 37WL66Z fra Tyskland først i næste uge.... :) :) :)
Glæder mig helt vildt! Så må jeg krydse fingre for, at den forholdsvis smalle stue er stor nok til en 37'er. O_O

Tak for råd og vejledning!!! ;)
Af koden
jamen hvad så med den billige fra Tyskland? Hvad taget TC for den?