Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Holm86
Har lige fået et kæmpe problem med mit PS64D8005. Jeg har yousee som udbyder. Og da jeg første gang installerede kanalerne fandt den alle sammen uden problemer.

Men nu har yousee så opdateret pakken så man får Discovery Canal9 og DK4 i HD. Jeg kunne godt se Discovery men lyden hakkede og Canal9 og DK4 var forsvundet efter det var blevet opdateret til HD igår.

Så tænkte jeg ville lave en ny kanalsøgning. Nu er problemet så at den slet ikke vil finde nogen digitale kanaler overhovedet!! Da jeg skulle lave en ny søgning valgte jeg Analog og Digital. Og har indtastet netværkskode og alt andet korrekt. Det stod som ved min første søgning.

Forstår det simpelthen ikke og det er meget irreterende!!
Af TWM
nu kender jeg ikke lige nøjagtig samsungs menu.
men på lg´s modeller kan man komme til at trykke antenne istedet for kabel.
så finder den ingen HD kanaler.
ved ikke om det kan være noget lign der kan være gået galt ?
Af Holm86
Nej. Valgte kabel hver gang.

Men nu kunne jeg af en eller anden grund få dem søgt ud. Jeg prøvede lidt forskelligt men ved ikke hvad af der der hjalp.

Jeg prøvede at slukke min pc da den også stod og downloadede noget og tænkte det evt kunne forstyrre da tv og internet kommer over samme kabel.
Men prøvede samtidig at skrive 442000Khz istedet for 143000Khz. Det havde jeg læst et sted skulle hjælpe hos folk der ikke har kunne finde alle digitale kanaler.

Det hjalp dog ingen ting. Prøvede så igen en alm søgning med 143000Khz bagefter og så fandt den dem endeligt. Men der havde jeg så også prøvet en 6-7 gange på samme måde før uden held.