Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af steluja
Er der nogen der har fået HULU plus til at virke på ATV2? Jeg kan bruge Netflix via UNBLOCK US men HULU plus virker ikke.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Det virker for mig. Jeg er imidlertid gået over til at bruge Unotelly.com fremfor Unblock-US. Med Unotelly har jeg adgang på samme niveau som til Netflix. Det kræver dog, at du har en amerikansk iTunes-bruger for at få adgang til Hulu Plus.
Af steluja
Jeg har en US Itunes konto så det er ikke noget problem, bare underligt at jeg ikke kan komme igennem til Hulu plus på Apple TV2 for jeg ved at UNBLOCK US "understøtter" den og det er muligt at komme igennem til den via Mac'en
Af Klaus GO
Rasmus Larsen skrev:Det virker for mig. Jeg er imidlertid gået over til at bruge Unotelly.com fremfor Unblock-US. Med Unotelly har jeg adgang på samme niveau som til Netflix. Det kræver dog, at du har en amerikansk iTunes-bruger for at få adgang til Hulu Plus.
Jeg bruger selv Unblock-US på mit ATV3 og virker perfekt.
Hvorfor er du skiftet til Unotelly fra Unblock-US?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Klaus GO skrev:
Rasmus Larsen skrev:Det virker for mig. Jeg er imidlertid gået over til at bruge Unotelly.com fremfor Unblock-US. Med Unotelly har jeg adgang på samme niveau som til Netflix. Det kræver dog, at du har en amerikansk iTunes-bruger for at få adgang til Hulu Plus.
Jeg bruger selv Unblock-US på mit ATV3 og virker perfekt.
Hvorfor er du skiftet til Unotelly fra Unblock-US?
Unblock-us hjemmesiden er blokeret i visse lande (meget af mellemøsten f.eks.), hvilket irriterede mig når jeg skulle registrere min IP-adresse ved ændringer. Det er Unotelly ikke. Derudover tror jeg dog ikke der er de store forskelle - jeg oplever hvert fald præcis lige så fine resultater med Unotelly, som jeg gjorde med Unblock-US.
Af steluja
Underligt jeg har prøvet at resette mit ATV2, indtaste alle koder igen, får stadig følgende fejl "Hulu Plus is unavailable. Try again later.
Af Mathias52
Jeg bruger også Unotelly og det virker fint både med HuluPlus, Netflix og Pandora.