03 aug 2012, 13:52
Er der nogen der har fået HULU plus til at virke på ATV2? Jeg kan bruge Netflix via UNBLOCK US men HULU plus virker ikke.
Rasmus Larsen skrev:Det virker for mig. Jeg er imidlertid gået over til at bruge Unotelly.com fremfor Unblock-US. Med Unotelly har jeg adgang på samme niveau som til Netflix. Det kræver dog, at du har en amerikansk iTunes-bruger for at få adgang til Hulu Plus.Jeg bruger selv Unblock-US på mit ATV3 og virker perfekt.
Klaus GO skrev:Unblock-us hjemmesiden er blokeret i visse lande (meget af mellemøsten f.eks.), hvilket irriterede mig når jeg skulle registrere min IP-adresse ved ændringer. Det er Unotelly ikke. Derudover tror jeg dog ikke der er de store forskelle - jeg oplever hvert fald præcis lige så fine resultater med Unotelly, som jeg gjorde med Unblock-US.Rasmus Larsen skrev:Det virker for mig. Jeg er imidlertid gået over til at bruge Unotelly.com fremfor Unblock-US. Med Unotelly har jeg adgang på samme niveau som til Netflix. Det kræver dog, at du har en amerikansk iTunes-bruger for at få adgang til Hulu Plus.Jeg bruger selv Unblock-US på mit ATV3 og virker perfekt.
Hvorfor er du skiftet til Unotelly fra Unblock-US?
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.