01 aug 2012, 11:48
Jeg skal have nyt fjernsyn, da mit gamle CRT er gået i stykker. Har luret lidt på et Panasonic plasma (st50 el gt50, nu det er på tilbud), men tror buzz vil drive mig til vanvid. Jeg er ret lydfølsom. Tror bedre jeg vil kunne leve med LCDs clouding og backlight-bleed end buzz fra plasma, da jeg ikke ser så mange film, men primært sport og serier. Og nu efter en lille uge med et lånt 7 år gammelt 32" Amitech, tror jeg ALT ser godt ud i sammenligning med det!
Men hvor slemt er det? F.eks sammenlignet med min Viasat/Pace (460?) modtager, som jeg synes larmer/suser. Jeg tror, summen vil genere mig mere end susen. Jeg havde for nogle år siden et phillips lcd på prøve, som havde en mislyd fra strømforsyningen(?), og det kunne jeg slet ikke leve med.
O
Men hvor slemt er det? F.eks sammenlignet med min Viasat/Pace (460?) modtager, som jeg synes larmer/suser. Jeg tror, summen vil genere mig mere end susen. Jeg havde for nogle år siden et phillips lcd på prøve, som havde en mislyd fra strømforsyningen(?), og det kunne jeg slet ikke leve med.
O