Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Michael P
Halløj..

Ja, nu er den gal igen.

Har dette LG tv, som "blinker" i farverne.

Fik snakket med support og de kom og skiftede et print.
Problemet var der så stadigvæk, men hvis man gik over på en anden billede profil, så forsvandt det i den scene jeg havde.

Men så er der jo andre scener hvor den står og "blinker" stadigvæk.

Jeg har haft fat i LG igen idag, og teknikeren sagde at der ikke var noget galt med det, og at de godt kunne stå og gøre sådan. Han sagde jeg skulle prøve at lege med indstillingerne.

Nu har jeg det bare sådan.
Fint nok, hvis det er mine indstillinger der kunne gøre det at den "blinkede" så kunne jeg godt leve med det, da der måske bare lige skulle ændres lidt så den ikke gjorde.

Men så har jeg kørt på std. profil her det sidste stykke tid. Og der har jeg lagt mærke til at den også gør det!

Det kan sku da ikke passe, at man skal have et tv, hvor man TYDELIGT kan se, at den står og "kører op og ned i farverne"

Det giver et uroligt billede, for mit vedkommende, og jeg kan ikke slappe af (det er et irretersations moment for mig)

Det gamle PZ250N jeg havde, der var ikke nogle problemer, men det blev skiftet ud pga noget andet.

Så nu står jeg så her, med et tv, som jeg tydeligvis synes har en fejl, men som de siger at der ikke er noget galt med!

Et tv skal bare køre 100 hvis det står på fabrikkens egen indstillinger, eller er jeg gal på den?
Af THM
poppper den op og ned i lysstyrke, eller er der nogle bestemte farver der blinker...
Af Michael P
Det er lidt svært at bedømme.. Det ligner hele billedet..

Har slået lyssensor fra hehe
Af THM
hvis det er lysstyrken i hele billedet, så gør min pz950 det også indimellem i lyse scener. ved at slå strømspare på minimum, forsvinder det på det meste indhold.
det variere også hvilke scener der gør det alt efter billedprofil, sjovt nok O-O

i pz550 tråden avforums er der en del brugere der skriver om det...
Af Michael P
Strømbesparelse er slået HELT fra.

Vil have det meste ud af tvét :)

Men det er godt nok ringe!

Det er det sidste LG produkt jeg vil eje!
For i mine øjne, så er det en fejl!

Kan du smide et link?

Har fundet det..

Er meget utilfreds.. Andre har jo fået samme svar!
Af THM
jeg fortæller blot hvilke erfaringer jeg har gjort mig.
betragter det også som en fejl, og sammen med input lag de største svagheder ved tv'et.

har en enkel bluray film hvor det er rigtig slemt i en lys scene i starten, her forsvandt det da jeg slog strømspare til minimum. ellers foretrækker jeg dog at have det slået fra til bluray.
til alm. tv i aften timerne syntes jeg dog fp indstillingerne er lige lovlig lysstærke, hvorfor jeg bruger censoren, minimun, eller mellem strømsparefunktion til alm. tv 8)
kan også være derfor jeg ikke ser disse pops så tit...
Af Michael P
Jeg tror jeg vil prøve at skrive en klage mail, eftersom det er et kendt problem
Af Michael P
Har sendt en mail til dem, nu må vi se hvad der sker!

Om de vil yde en god service, eller hvad de har tænkt sig
Af THM
du må lige vende tilbage med hvad de siger.
det er jo en skavank der burde kunne undgås 8)
Af Michael P
THM skrev:du må lige vende tilbage med hvad de siger.
det er jo en skavank der burde kunne undgås 8)
jeg vender helt klart tilbage.
Og hvis LG ikke selv vil gøre noget ved det, eller bare svarer på min mail, så går jeg til forbrugerstyrelsen.

Om det hjælper, det vil tiden vise, det kan bare ikke passe jeg skal døje med sådan noget. Jeg kan ikke slappe af, jeg ved det er der, jeg kigger efter det, jeg bliver irriteret over det = ingen afslapning

Du får at høre
Af Michael P
Lille Update:

Nu er der gået en uge siden jeg sendte min mail, og fik ikke noget svar.

Tog fat i deres chat-support.
Kom hurtigt igennem.

Spurgte så hvorfor de ikke havde svaret på min mail, og oplyste den mailadresse jeg havde skrevet til dem på ([email protected])

Fik svaret at de havde skiftet mailadresse til [email protected] eller sådan.
Men at min mail lå i deres gamle system (?) og at han ville kigge på den idag.

Jeg synes godt nok det er mere og mere klamphuggeri.
Men skrev til ham, at jeg fandt den mail på deres hjemmeside, så den skulle de nok lige få rettet, og forsat god dag :)
Af Michael P
Snakkede med dem i telefonen nu.

Ja så er der bestilt tekniker igen. Og så oplyste de om, at hvis det er en selvforskyldt fejl, så koster det mig. Der er jo en fejl i produktet.. Nu må se om deres tekniker gider at komme herud, ville han ikke sidste gang jo.