Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hey!

Jeg er på udkig efter et plasma tv, primært til brug af sport, og lidt film.
Designet skal være lækkert, som det nu kan bære når det er plasma, og derfor er jeg mest til Samsung.

Budget ligger på de ca. 5000 kr.

Har selv tænkt på Samsung PS51D555. Er dette det bedste til prisen, også med henblik på sport (fodbold!)

På forhånd mange tak!
Af allo
der er en der har et GT30 i 46" her på siden - tjek det...- ellers så ville jeg anbefalde dig en smut-tur forbi div.fysiske forretninger i håb om at finde noget demo/udstilling noget (samme garanti jo som nyt tv...- med mindre at der er små ridser eller slag - men det har jo ingen betydning som sådan...) - så selv et par af slagsen (Philips 6 serie og Panasonic og Sony og alt muligt) sidste uge hist og pist i Kbh.
Af PeterD
Ville gå mere efter billedkvalitet end navn hvis jeg var dig...

Ligger et G30 ikke omkring dit budget?
Af dk9000
Ved ikke hvor du bor, men VED at vi hvor jeg arbejder(elgigante aalborg) har et 46'' vt30. det er en repvare så alt inden i er stortset nyt :)

6000,-

Edit: glemte pris:)
Af dk9000
sorry, det er vt20:)
Af THM
hvis det primært er til fodbold og andet sport vil jeg mene du er på rette vej.
tag også et kig på lg's pz serie hvis der er flere tilbage. de gør det rigtig godt ved hurtige bevægelser i sport...
Af BudZa
Jeg synes du burde spare mere op. Hvis du virkeligt gerne vil have et 50" tv er der ikke meget at hente i 5k kategorien.