29 jul 2012, 13:54
Har et Panasonic TH-50PZ70E tv. Altså en plasma skærm. Denne vil jeg skifte ud. Jeg er en plasma mand og havde tænkt mig at jeg skulle have en Panasonic TX-P65VT50Y. Tog til et Panasonic center og så sidste års model. Den var lækker og den ny var endnu bedre. Lovede ekspedienten.
Fik et godt tilbud på den nye Pana skærm og tog hjem for at tænke lidt. 32000 kr. monteret med harddisk og sat op der hjemme. Det er trods alt lidt af en udskrivning. Få dage efter var jeg forbi Expert for at se hvad de havde. De havde en TX-P50VT50Y hængende. Altså den rigtige model blot forkert størrelse. Det er nu det bliver tricky. For ved siden af hang et Samsung ES8005 i "55" Altså en LED skærm
?. Det viste det fedeste billede jeg har set. Mange gange bedre end hvad jeg indtil nu har set på en plasma
Jeg talte med ekspedienten om dette og begge skærme var fabriks indstillet. Jeg lånte fjernbetjenningen til Pana skærmen og forsøgte at indstille og ændre på billedet. Lige meget hjalp det. Samsung havde klart det bedste billede. Samsungen kommer om en måneds tid i "65" og jeg har aftalt at de skal ringe med det samme når den kommer.
Her er mit problem jeg er/var til Plasma og nu er jeg pludselig til LED
Inden jeg beslutter mig endelig skal jeg dog ud og se TX-P65VT50Y
Er der noget jeg tager fejl af når noget sådan sker
men jeg syntes der var meget stor forskel i billedkvaliteten. Plasma virker billedmessigt som et gammeldags billedrør og LED som noget der var meget pænere end virkeligheden
og det tiltrak mig virkelig 
Fik et godt tilbud på den nye Pana skærm og tog hjem for at tænke lidt. 32000 kr. monteret med harddisk og sat op der hjemme. Det er trods alt lidt af en udskrivning. Få dage efter var jeg forbi Expert for at se hvad de havde. De havde en TX-P50VT50Y hængende. Altså den rigtige model blot forkert størrelse. Det er nu det bliver tricky. For ved siden af hang et Samsung ES8005 i "55" Altså en LED skærm
Jeg talte med ekspedienten om dette og begge skærme var fabriks indstillet. Jeg lånte fjernbetjenningen til Pana skærmen og forsøgte at indstille og ændre på billedet. Lige meget hjalp det. Samsung havde klart det bedste billede. Samsungen kommer om en måneds tid i "65" og jeg har aftalt at de skal ringe med det samme når den kommer.
Her er mit problem jeg er/var til Plasma og nu er jeg pludselig til LED
Inden jeg beslutter mig endelig skal jeg dog ud og se TX-P65VT50Y
Er der noget jeg tager fejl af når noget sådan sker