Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej allesammen.

Jeg står i den situation at jeg gerne ville have en LED skærm, og er nu kommet til den beslutning at skifte mit panasonic GT30Y som kun er fra December Måned 2011.

Jeg må indrømme at Tv'et lige PT er på værksted for at få kigget på Strømforsingen, da den buzzer en smule. Så skal egentlig bare af med tv'et.
Kan se TV2 logo til tider oppe i hjørnet, har dog ikke forsøgt at fjerne det.! Regner med at få det tilbage snarest! Næste uge forhåbentlig. Har nemlig allerede købt et andet tv.

Der følger 2 aktive
3D briller med i købet.
Pris kan vi altid tale om, kom med nogle bud, hvis i er interresseret i en handel
Brugeravatar
Af edinger
Så i en tid, hvor hvert andet indlæg her på siden omhandler _potentiel_ buzz og burn-in, forsøger du at sælge en skærm med _påviselig_ buzz og burn-in?

Held og lykke med forehavendet 8)
Af Danishvillian
Har du overvejet jeg måske bare er ærlig omkring fjernsynet, og jeg ikke vil lægge skjul på noget.!?

Folk kan jo byde, eller ikke byde.!

Men tak for tilbagemeldingen :-)
Af tommyaa
edinger, hvad nytte gør det indlæg i en salgstråd??? sælgeren oplyser meget tydeligt hvad han har til salg, så hvad er ideen med dit indlæg?
Brugeravatar
Af edinger
tommyaa skrev:
edinger skrev:Så i en tid, hvor hvert andet indlæg her på siden omhandler _potentiel_ buzz og burn-in, forsøger du at sælge en skærm med _påviselig_ buzz og burn-in?

Held og lykke med forehavendet 8)
edinger, hvad nytte gør det indlæg i en salgstråd??? sælgeren oplyser meget tydeligt hvad han har til salg, så hvad er ideen med dit indlæg?
Blot et udtryk for (stor) undren. Serveret med knastør humor :)
Af tommyaa
undren over hvad ??? hvis han er utilfreds er det da klart han vil af med det..? han er bare ærlig og sige det..

hvad skal tv'et ca. koste...?
Af Danishvillian
Ja jeg er ret utilfreds med den buzzing som plasma præstere, så jeg vil hellere have et LED TV.

Og ja Jeg er nemlig bare ærlig mht det.

Tommy.

Jeg mener det er rigmeligt at sige 2500 kr. ( Der følger jo også 2 stk. aktive briller med ) Skulle vist nok koste 5999 i bilka for nyt tror jeg. Ingen ridser eller skrammer.

Det er ca. 7 måneder, det får skiftet de dele, som evt. er defekte. 3 blæsere og en strømf. Det med logoet har jeg som skrevet tidl ikke prøvet at fjerne.
Af tommyaa
hvor slemt er logoet...?? regner du med de skifter strømforsyningen i det pga for meget buzz...?
Af Danishvillian
Jeg ved de har bestilt 3 blæsere samt et p board til en GT30.

Mener det er strømf. der hedder et p board.

Selve logoet kan kun ses ved specifikke programmer, og ikke hele tiden. Tror íkke det er burn-in, men snarer noget der kan fås væk, men kan ikke garantere det. Ser det kun engang imellem.!
Gider ikke sidde og passe på hvilken kanal jeg sidder og kigger på.

Skifter egentlig tv'et ud fordi jeg ville have en LED. Det er på værksted fordi det ville jo være nemmere at sælge hvis det var fit for fight inden evt. salg.
Af klingenberg
Passer brillerne til st30?(I tilfælde af du gerne vil sælge dem seperat)
Af behrens
Kan du få værkstedet til at sende det til Vejle i stedet for Roskilde. Så vil jeg give 2500
Af Danishvillian
Det ved jeg faktisk ikke om de gør, men vælger at sælge dem sammen med skærmen, for de medfølgerne nemlig ikke ved køb af nyt tv.

Så jeg vil have nemmere ved at sælge tv'et med brillerne inkl, sorry