Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kristianBN
Som titlen siger, er jeg interesseret i at købe en Boxee. Jeg bor i København - så sælger skal helst bo i hovedstadsområdet.
Af PhDream
Du ønsker nok at købe en Boxee Box. Boxee er et gratis mediecenter program, som man kan få til PC.

Du bør nok også skrive hvor meget du vil give for den.
Af kristianBN
Godt, så fik vi præciseret at det er Boxee boxen og ikke det gratis program, jeg er interesseret i at købe. :p

Vedr. prisen; kommer det helt an på standen og købsdato.
Af BudZa
Hvorfor ikke bare købe en ny? De koster omkring en tusse i elgiganten??
Af Supergris
Det gjorde de kun i kort tid. Nu koster de 1300 kr..
Af BudZa
Det var da sjovt den anmeldelse du fandt frem til. Der siger han lige ud at boxee er meget bedre. Han siger endda i starten af videoen at wd live er noget møg.

Til trådstarter køb boxee box. Det er 500.- mere men de er godt lagt ud!
Af Malcolm_Y
BudZa skrev:Det var da sjovt den anmeldelse du fandt frem til. Der siger han lige ud at boxee er meget bedre. Han siger endda i starten af videoen at wd live er noget møg.

Til trådstarter køb boxee box. Det er 500.- mere men de er godt lagt ud!
Prøv at læse kommentarerne iunder videoen, han har misforstået hele produktet ifht prisen som at sammenligne en fiat med en ferrari eller noget ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ahh. Du kan vist få lidt mere end 2 Fiat'er til det en middelmådig Ferrari koster. En Boxee koster trods alt kun 40% ekstra ;)
Af Supergris
Sikke en klaphat af en tester. WD Tv Live fungerer fint og afspiller alt. At den så kan en masse ekstra, gør den jo ikke dårligere. Man kan jo bare lade være med at bruge det. Den er dog lidt langsom til at starte visse typer filer op ( Mest hjemmevideo AVCHD ).
M.h.t. til automatisk at hente covers mm., gør den det uden problemer, blot skal filerne gerne navngives korrekt.
Én ting, jeg kunne tænke mig at få opklaret er, om Dune-afspillerne giver et bedre billede, også end Boxee, som han påstår.
Han påstår også i en anden test, at den afspiller blu-ray med bedre billedkvalitet end PS3.
Jeg kan kun forstille mig, at hvis det er tilfældet, må den behandle billedstrømmen og tilføre noget kunstig skarphed mm..
Da jeg aldrig selv har haft en Dune i hænderne, kunne det være rart, hvis der er nogle Dune-ejere, der kunne melde ind, og høre hvad de siger...
Senest rettet af Supergris 31 jul 2012, 20:06, rettet i alt 1 gang.
Af Supergris
Torben Rasmussen skrev:Ahh. Du kan vist få lidt mere end 2 Fiat'er til det en middelmådig Ferrari koster. En Boxee koster trods alt kun 40% ekstra ;)
En Boxee koster 100 % ekstra i forhold til en Wd Tv Live. ( 650 kr. mod 1300 kr. )
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Godt ord igen. Det ændrer ikke på Fiat vs. Ferrari sammenligningen.

Jeg har ikke kunne se en forskel i billedkvaliteten mellem min Dune og den Mede8er jeg brugte før, eller ift. den Popbox vi så på tidligere. Dune og PCH deler dog chipsæt, så det giver måske sig selv. Hvis man ville lave en test af farvegengivelsen, så kunne man kalibrere sit TV og så rippe DVE disken til en BDMV folder og genteste TVet med dette rip på de forskellige afspillere (altså genmåle testfarverne via afspillerne). For at undgå at få blandet ældningsfænomener ind i vurderingen, så bør det dog gøres med en samling af afspillere på én gang. Der var måske en artikel gemt i dét...
Af Supergris
Ja, det synes jeg kunne være MEGET interessant, da jeg har læst flere steder fra, at Dune skulle give en bedre billedkvalitet, selv ved blu ray rips, hvilket jo ikke burde kunne lade sig gøre, da der ikke sker nogen form for opskalering.
Jeg selv er meget tilfreds med billedkvaliteten på de WD Tv, Tvix, Popcorn Hour samt Boxee, jeg har haft inde for døren, og har ikke kunnet sige, at billedkvaliteten var bedre på nogle af dem, heller ikke i forhold til blu ray afspillet på min PS3...
I nogle af dem kan man jo indstille nogle parametre, så man ændrer på brightness, saturation, hue mm. i selve indstillingerne i afspilleren. Måske det er her, at Dune har pillet ved noget, og altså ikke sender en neutral bit-stream til skærmen???
I en af testene, udtaler ham fra Living Smart Tv, at man ikke behøver en A - B test for at kunne se forskellen, ej heller et stort eller dyrt tv, hvilket jeg synes lyder meget mærkeligt, uden dog at have set det selv...
Af nesager
Supergris skrev:
Torben Rasmussen skrev:Ahh. Du kan vist få lidt mere end 2 Fiat'er til det en middelmådig Ferrari koster. En Boxee koster trods alt kun 40% ekstra ;)
En Boxee koster 100 % ekstra i forhold til en Wd Tv Live. ( 650 kr. mod 1300 kr. )
Hej.
Er Boxee så også 100% bedre en WD Live med hensyn til kvalitet / betjening og selvfølgelig afvikling af diverse filtyper.
Mvh.