Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej allesammen!

Jeg står overfor et køb af nyt tv. Faktisk har jeg allerede købt; philips 46pfl5527t/12 fra 5500 serien.

Jeg er imidlertig blevet i tvivl om dette er det rigtige for mig (jeg er stadig inden for de 14 dage med fuld returret) da jeg måske føler jeg har betalt for en masse gøjl jeg ikke behøver. Her tænker jeg primært på smart tv delen og tv'ets interface, som jeg ikke er smigret af.

Jeg søger hjælp og gode råd til at finde et tv i 46" størrelsen og maks 10k. For mig er et godt tv et tv der er godt at spille playstation på og desuden ser jeg ser en del sport på tv, så det skal selvfølgelig stå knivskarpt. Jeg kan forstå det til dels handler om Hz? Det har har købt nu har 100 så vidt jeg kunne forstå på elgigantens medarbejder, "selvom der står 400 Hz på kassen"

Derudover er det min plan at anskaffe mig et Apple TV, så jeg kan få indhold fra min computer og iPhone over på tv'et - så måske alle funktioner i et smart tv ikke er nødvendigt for mig?

Billedkvalitet og interface er klart i højsædet!

På forhånd mange tak!
Af sumus
Du behøver ikke et apple tv for at få film, billeder og musik over på et nyere tv fra pc, da de fleste ny tv har et netværks-stik (rj45)og du kan også køre det hele igennem ps3 hvis der ikke er et netværksstik i tv'et.

serviio eller ps3 mediaserver som begge er gratis klare det hele....

100 hz eller ej, det slåes fra når man spiller eller ser film...
Af mik57
Drop smart tv ,og brug apple tv som som understøtter dine apple produkter.
Og glem alt om de mange HZ.