Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af alexander
Da jeg for 10 dage siden fik et rigtig godt tilbud på ovennævnte model slog jeg til. Den første model jeg fik havde en software fejl hvorfor jeg fik en ombytning.

Dette vil jeg gerne sælge. tv'et er pakket ud og tjekke for fejl og fungerer helt igennem perfekt, original emballage haves naturligvis.

Den primære grund til salg er udelukkende at jeg synes jeg har en for lys stue til at nyde tv'et i dagtimerne.

pris: 25.000 kr.

Vh,
Alexander
Af Holm86
Var det ikke det som du fandt til omkring 17.000?? Og så vil du have 25.000 for det??
Af alexander
Jo, som jeg nævner har jeg fået den til en fordelagtig pris nemlig 18.700 kr.

er der noget i vejen med at sælge for fortjenestens skyld også?

Jeg beholder gerne skærmen da den fungerer upåklageligt, dog har jeg som nævnt en lidt for lys stue til at den fungerer optimalt hos mig og ville gerne se hvorledes interessen var for den. Hvis jeg samtidig kunne tjene en skilling på den så ville det være lidt nemmere at tage ud at rejse en tur med de priser de forskellige rejse bureauer fører i år ;)

Mvh.
Af PhDream
Tror ikke du får held med at sælge tv'et med fortjeneste herinde. Har selv prøvet. Folk har for meget ondt i r***n over, at man har købt tv'et billigt og nu vil tjene lidt penge på det. Det må man åbenbart ikke som privatperson. O_O

Du får det nemmere på DBA.
Af lgowner
PhDream skrev:Tror ikke du får held med at sælge tv'et med fortjeneste herinde. Har selv prøvet. Folk har for meget ondt i r***n over, at man har købt tv'et billigt og nu vil tjene lidt penge på det. Det må man åbenbart ikke som privatperson. O_O
tror kun problemet her, er personen som i en anden tråd nævner anskaffelsen og pris. og så udvikler denne sig til roma lignende forhold 8)

jeg ville nok aldrig skrive om salg af en skærm til en højere pris, hvis der som tidligere nævnt findes en på en google søgning til lavere pris, og næste når man tidligere har lagt indlæg ind omkring købet og prisen.

så ja, dba er nok bedst, så bliver salget annonymt indtil nogen skriver de har set samme skærm til 17K på google, og så er indlægget til 25000 ødelagt.
Af Mysen
Skærmen koster 27.000 kr som spritny. Hvis denne er ubrugt, i nærheden af hvor man bor og er med samme garanti som i butikkerne, så kan jeg da ikke se noget i vejen med denne annonce. Køber vil jo spare 2000 kroner, mens sælger vil tjene 6000. Der kan måske endda forhandles til, at besparelsen bliver delt ligeligt mellem køber og sælger.
TS vil tjene på det, og det er da fair nok; og det havde også været fair, hvis han allerede, da han købte skærmen, vidste, at den ikke ville være sagen for ham. - Jeg havde i hvert fald gjort det samme.
Jer, der mener at have set den til 17 kilo, forveksler den nok med sidste års D8005.

Nu brød jeg reglen med at skrive i en salgstråd uden at byde, men jeg bliver bare lidt harm over de onde bemærkninger, blot fordi sælger forsøger at tjene penge på det gode tilbud, han havde fået.
Af Supergris
Men den undskyldning med, at grunden er " En for lys stue ", er vist lidt langt ude...
Hvornår lærer folk, at gardinet er opfundet???
Hvad gjorde folk i gamle dage, når solen skinnede, og de gerne ville se tv???
Jeg synes, den opfattelse af, at dem med en lys stue skal holde sig fra plasma, er overskruet...
Held og lykke med salget og god ferie allesammen.
Af alexander
puha, det var da en større omgang det her :)

@supergris:
Nu skriver jeg også tydeligt at det også er for at sælge med fortjeneste, hvis ikke det kunne lade sig gøre, ville jeg aldrig sælge det.

Hvis jeg vidste at det kunne fåes til 17 k så ville jeg ikke en gang gide at sætte det til salg, så indtil det link bliver postet (gerne her i tråden) så vælger jeg at lade annoncen stå her lidt endnu.

Jeg forstår ikke rigtig hvorfor folk bliver så pigesure over en salgstråd som denne, personligt synes jeg prisen er rimelig og så må man jo bare gøre op med sig selv om man vil spare de 2-3 tusinde. Som sagt ser jeg det som et godt tilbud og tænkte folk herinde da også skulle have budet.

Men for eftertiden hvis folk skal kommentere i denne tråd bedes det gerne være seriøse henvendelser, så må man gøre op med sig selv om man er interesseret elle ej.

Venlig hilsen.
Af Supergris
Jeg gad nu godt se det link, der henviser til en pris på 17.000 kr..
Brugeravatar
Af MigSelv
Supergris skrev:Jeg gad nu godt se det link, der henviser til en pris på 17.000 kr..
Jeg tror ikke, at det link findes. Prisen på de bedste links, er lige omkring 26500 kr.
Af hammeraman
alexander skrev:puha, det var da en større omgang det her :)

@supergris:
Nu skriver jeg også tydeligt at det også er for at sælge med fortjeneste, hvis ikke det kunne lade sig gøre, ville jeg aldrig sælge det.

Hvis jeg vidste at det kunne fåes til 17 k så ville jeg ikke en gang gide at sætte det til salg, så indtil det link bliver postet (gerne her i tråden) så vælger jeg at lade annoncen stå her lidt endnu.

Jeg forstår ikke rigtig hvorfor folk bliver så pigesure over en salgstråd som denne, personligt synes jeg prisen er rimelig og så må man jo bare gøre op med sig selv om man vil spare de 2-3 tusinde. Som sagt ser jeg det som et godt tilbud og tænkte folk herinde da også skulle have budet.

Men for eftertiden hvis folk skal kommentere i denne tråd bedes det gerne være seriøse henvendelser, så må man gøre op med sig selv om man er interesseret elle ej.

Venlig hilsen.
Jeg fik vist rodet rundt på D og E modellen :s
Skærmen koster rigtigt nok 26.500 og ikke 17

Det må du undskylde
Af lgowner
alexander skrev:Jeg forstår ikke rigtig hvorfor folk bliver så pigesure over en salgstråd som denne, personligt synes jeg prisen er rimelig og så må man jo bare gøre op med sig selv om man vil spare de 2-3 tusinde. Som sagt ser jeg det som et godt tilbud og tænkte folk herinde da også skulle have budet.
det største problem er nok at din kvittering på skærmen viser de omtalte 18,700? hvis køberen have skærmen erstattet fordi katten hoppede op og rev den ned, så får køber et underskud på forsikringen på 7000kr. det er vel ikke fair?
selvom forsikring så måske siger tilsvarende er idag 26000, så vil de måske have kopi af kvittering og den er så ikke i overensstemmelse med det som anmelderen vil have forsikring til at dække og er betalt.

resten er ellers helt fint!
Af alexander
Det har jeg aldrig hørt om. De gange jeg har gjort brug af forsikring tjekker de selv den aktuelle pris på apparatet hvorefter du får udbetalt hvad en ny eller tilsvarende model koster.

Du kan jo heller ikke få nyprisen for din 3 år gamle skærm, du får hvad det samme apparat (hvis det stadig findes) eller et tilsvarende produkt koster.