Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af polski12
Hej skal ha nyt tv 55 tommer har kigge lidt på den ny samsung led men efter jeg så også den ny vt50 plastma fra panasonic er så lun på den.....jeg skal brug tv til alm.brug se film fra nas osv ... Syns også samsung har fed Features som snakke til tv osv ...er det fremtid eller skal men bare glemme det og går efter billede......hva syns i jeg skal vælge Vh daniel. :) :) :)
Af michaelbank
Jeg ville gå efter billedekvalitet. Har et Samsung 8005 og er meget tilfreds med billedkvaliteten. Internetløsningen har derimod plads til betydelig forbedring. QWERTY tastatur kan ikke anvendes i browseren - så der skal en portion tålmodighed til at indtaste adresser m.v.
Af Leafblower
Jeg har VT50'eren i 50", og jeg er ovenud lykkelig for mit TV.

Jeg var så heldig at finde begge TV stillet op overfor hinanden i min lokale Ekspert, og jeg var ikke i tvivl. Nu kender jeg ejeren af butikken, og da vi først havde kaliberet begge TV og leget lidt med dem, blev det VT50'eren, hands down!

VT50'eren har en standard indstilling, som er så tæt på det som flatpanels selv kunne kalibere det til, at du ikke behøver bøvle med det, bare vælg den.

Jeg har sænket kontrasten fra 36 til 30 efter at have læst en bruger anmeldelse her, for at reducere chancen for burnin her det første stykke tid.

Billedet er kniv skarpt, selv ikke HD kanaler så mega godt på TV'et. Og 3D'en er rigtig flot.

Du får mere realistiske farver med plasmaen, og efter at have set dem head to head, vil jeg helt sikkert anbefale VT50'eren.

Bare mine 5 cent :)
Af Leafblower
Hov en ting mere som er vigtig før du vælger.

Lyset i det rum TV'et skal stå.

Begge TV er rigtig fine, men hvis du har meget lys i rummet, vil du få genskin i Plasmaen, selv med deres nye genskin reducerende skærm.

Nu har jeg mørklægningsgardiner jeg kan trække ned i mine stue, hvis lyset bliver generende, og det er nødvendigt hvis jeg vil se TV når solen er lidt på. (Yeah det sker her i min ferie ;))

Så hvis du har meget lys, og ser TV i lyset, er LED'en nok bedst.

Nu må du endelig ikke tro du ikke kan have lys overhovedet, det kan du sagtens. Men en sol direkte i skærmen = intet at se andet end reflektionen af dit vindue :P

Kan du leve med det, eller har du mærklægningsgardiner som mig.. Så er VT50'eren bedst efter min mening :)
Af polski12
Tak for svar ....ja jeg har lyst i stuen så det blive nok led
Af Supergris
Der er ingen tv, der giver et godt billede i sollys, så glem det og rul de gardiner ned....
Af THM
Der er også reflektioner i es7005 og es8005
Af PeterD
Jeg vil gå efter billedkvalitet. Panasonic VT50...og rul så de gardiner ned....

Andet vil være "a mistake..A BIG MISTAKE...A BIG MISTAKE!!