Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af thg
Har haft mit nye tv i et par uger. Kanallisten gik jeg ind og sorterede da jeg fik det og det har virket fint. Går så idag ind i menuen for at søge om der er ny software opdatering til tv'et, den finder dog ingen!

Efterflg. er min kanalliste "resat" - dvs. kanalerne ligger i den rækkefølge som de gør hvis man laver en ny auto søgning. Efterflg. har jeg så (på samme måde som da jeg fik tv'et) gået ind og omprogrammeret kanallisten så kanalerne ligger i min foretrukne rækkefølge - jeg startede bare med 2 kanaler og gik derefter ud af funktionen. Derefter virker det også fint, men 10-30 sek. senere er det pludselig glemt og den har rodet rundt i rækkefølgen igen. Undrer mig virkelig over det og har sendt LG support en mail, så vi må se hvad de siger...

Nogen som har oplevet det samme eller har en idé til løsning?

Har iøvrigt optaget en kort video hvor jeg viser hvad der helt præcist sker: Jeg går ind og ændrer rækkefølgen ved at placere TV2 på programplads nr. 2 og DR2 på programplads nr. 3. Derefter går jeg så ud af funktionen og zapper så fra programplads nr. 1 til nr. 2 og videre til nr. 3 hvor programmerne (TV2 og DR2) rigtig nok ligger (altså som jeg lige netop har indstillet). Afslutter så med at blive på programplads 2 hvor TV2 nu er placeret og lægger så fjernbetjeningen fra mig og straks efter kan man se at tv’et slår over på DR2 som nu pludselig ligger på programplads 2 og derefter zapper jeg til programplads 3 hvor nu DR K ligger!

Link: http://gupl.dk/681253/ (KLIK PÅ DEN STORE ORANGE KNAP MIDT PÅ SIDEN FOR AT DOWNLOADE VIDEOEN)