Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej.

Efter at have været sur på mit VC30 i 7 måneder pga. blæserlarm, så ville jeg i dag prøve at optage på det.

Jeg tilslutter min Verbatim 320GB ekstern HD. Der var nogle data på. Men ikke noget vigtigt.

Så jeg siger ja til den skal formateres. Hvilket ikke lykkes, heller ikke efter 2 forsøg. TV'eet skrivet formatering mislykkes, og jeg skal tjekke tilslutningen. Som ikke fejlede noget.

Nu kan jeg dog ikke bruge min Verbatim mere!

Har forsøgt på 2 PC'er. Ingen af dem finder den.

Så nu tør jeg ikke forsøge at formatere endnu en HD på det (lorte) TV.

PS. Selvom det er mere PC end TV. Nogen som ved om, og hvordan, så en ekstern HD kan reddes efter sådan en tur? (der kom lidt høje mislyde fra den, da TV'et forsøgte at formattere den.
Senest rettet af nej.til.blæserlarm. 17 jun 2012, 18:10, rettet i alt 1 gang.
Af dk9000
Det kan jo os bare være at de lejre der sad i den disk var færdige ? :)

kan jo være uheld der er sket med din disk ;)

Men hvis windåse ikke kan finde disken og du har forsøgt indefra bios, ja så vil jeg nok bare opgive da det er billigere for dig at købe en ny end at lave den gamle :)
Af nej.til.blæserlarm.
Det var da et frygteligt sortsyn :)

Jeg har MÅSKE løst problemet med at google lidt. Gik ind i diskhåndtering.
Der var den, men "ikke brugbar". Så fandt jeg ud af, at min PC kan formatere den. Hvilket den gør i skrivende stund. Håber så det virker.

Men det løser ikke problemet hvorfor mit Panasonic ikke kunne formatere den?. Har tidligere med en USB pind. Den ville det heller ikke formatere. Men regnede med det var fordi den var for lille (8GB) Ved ikke om der en minimunsgrænse.

SÅ jeg må sgu nok til at læse manualen til mit VT30 O_O
Af Flemming Larsen
Jeg har et vt20, som er på samme måde. Jeg kunne kun formatere i den ene port, og det skulle være en HDD, med extern strømforsyning. Tvet skulle kunne køre med en HDD uden, men det skal være en som ikke bruger så meget strøm, da der ikke bliver produceret så meget strøm på usb-porten i dit tv.
Brugeravatar
Af MigSelv
Win7
Kontrolpanel>System og sikkerhed>Administration>Opret og formater harddiskpartitioner
Her kan du finde dit HDD igen, fremhæv drevet, og formater det.
Og når en HDD er formateret på tv, er det helt normalt, at windows ikke umiddelbart kan se drevet.