Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af adwerk
Jeg er ved at købe dette TV. Jeg har valgt et ud fra et par få krav, som er: 46", PVR, Wifi og den sølv front og så en pris på 7000,-. Det skal bruges til alm. Tv og lidt film - så derfor vægter jeg også designet.

Nu er jeg bare blevet lidt i tvivl for der ikke er nogle overhoved der nævne det i diverse svar her på forumet. Er jeg ved at købe katten i sækken og burde købe moget andet. (sølv kan er ikke et must men ser bare pænt ud)
Af otf
adwerk skrev:Jeg er ved at købe dette TV. Jeg har valgt et ud fra et par få krav, som er: 46", PVR, Wifi og den sølv front og så en pris på 7000,-. Det skal bruges til alm. Tv og lidt film - så derfor vægter jeg også designet.

Nu er jeg bare blevet lidt i tvivl for der ikke er nogle overhoved der nævne det i diverse svar her på forumet. Er jeg ved at købe katten i sækken og burde købe moget andet. (sølv kan er ikke et must men ser bare pænt ud)
Hej

Her er en test af philips 2012 5 serie, tror det er det samme.

http://www.digitalversus.com/tv-televis ... /test.html
Af adwerk
Ja den test ser da godt nok fin ud, ser ikke ud til at være de store problemer der. Takker
Af otf
Fik du købt det :), og hvis er du tilfreds ? For jeg må da sige, jeg også meget overvejer at købe det
Af adwerk
Jeg var i computercity (som har den til 6.999) men her løb jeg inde i en sælger der var til Samsung - han tale mig væk fra Philips og over til en samsung og inden længe snakkede vi priser på 11000-15000 hvilke var en del over mit budget.

Skærmene var bare sat op og var ikke justeret så derfor så de alle meget forskellige ud, og det var umulig at vurder billedet - er stadig hooked på philips, skal bare lige finde et sted hvor de har dem.
Af otf
Hehe man skal passe på de sælgere (:.

Altså jeg har været oppe, at købe et fjernsyn i den prisklasse du nævner, og må sige jeg lige så godt kunne nøjes med et til 6000 kr.

Så faktisk, at de havde 46 5007T i Bilka til 5980,- ca., dog fjernede de den fra hjemmesiden igen. Det kan være de vil køre et tilbud på det her i næste uge.
Af adwerk
Jeg kan se at de har 40" versioner ti 5995 men jeg vil da lige holde øje med bilka.
Af otf
Så var jeg i bilka de havde det til den pris jeg havde set det til på deres hjemmeside og det købt :-) 5949
Af scaw
Og til 5499 i føtex.. Responstiden er markant lavere end samtlige fjernsyn det står udstillet sammen med. Billedet ser rigtig udmærket ud.
Af otf
scaw skrev:Og til 5499 i føtex.. Resp
onstiden er markant lavere end samtlige fjernsyn det står udstillet sammen med. Billedet ser rigtig udmærket ud.
Men det da ikke 46 tommer udgaven til 5500?
Af otf
scaw skrev:Og til 5499 i føtex.. Resp
onstiden er markant lavere end samtlige fjernsyn det står udstillet sammen med. Billedet ser rigtig udmærket ud.
Men det da ikke 46 tommer udgaven til 5500?
Af scaw
Rigtigt. Jeg så forkert. Det er 40" prisen der stod i føtex.

Så er 46" prisen også rigtig god!
Af otf
[quote="scaw"]Rigtigt. Jeg så forkert. Det er 40" prisen der stod i føtex.

Så er 46" prisen også rigtig god![/quote]

Ja forsørensen! Håber det ligeså godt som i den test jeg linkede til øverst
Af adwerk
Jamen hvad er så prisen på 46" versioner. Kan se at wupti og computercity har den til 6.995