Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle!

Der er nok lavet en masse af denne slags indlæg, men nu laver jeg også et, da jeg efter mange timers søgning ikke har kunnet finde et der passer til mine behov. Jeg håber i gider bruge lidt tid til at hjælpe mig :)

Jeg skal brug et 50"-51" Plasma TV til min stue - Budget: Max 8.000kr

Jeg har følgende krav:
- Kompatibel med en forstærker + højtalere/sorround, dvs. ingen delay på billede/lyd. Jeg har en NAD T747, så den kan godt justere lidt på delay.
- Indbygget WiFi eller Ethernet indgang, da jeg gerne vil koble min NAS-server til den. Altså et Smart TV, som kan afspille .avi, .mkv osv.
- Full HD / HD-Ready 1080p
- HDMI og USB
- Godt billede + farver
- Dybde <5-6cm
- Design: Helst helt sort, uden røde/blå/sølv kanter eller lignende. Kæresten..
- Udgivelsesår 2012/2011

Jeg håber i har nogle idéer! På forhånd tak. :)

Mvh. Jonas Jensen
JonasJensen skrev:Hej alle!

Der er nok lavet en masse af denne slags indlæg, men nu laver jeg også et, da jeg efter mange timers søgning ikke har kunnet finde et der passer til mine behov. Jeg håber i gider bruge lidt tid til at hjælpe mig :)

Jeg skal brug et 50"-51" Plasma TV til min stue - Budget: Max 8.000kr

Jeg har følgende krav:
- Kompatibel med en forstærker + højtalere/sorround, dvs. ingen delay på billede/lyd. Jeg har en NAD T747, så den kan godt justere lidt på delay.
- Indbygget WiFi eller Ethernet indgang, da jeg gerne vil koble min NAS-server til den. Altså et Smart TV, som kan afspille .avi, .mkv osv.
- Full HD / HD-Ready 1080p
- HDMI og USB
- Godt billede + farver
- Dybde <5-6cm
- Design: Helst helt sort, uden røde/blå/sølv kanter eller lignende. Kæresten..
- Udgivelsesår 2012/2011

Jeg håber i har nogle idéer! På forhånd tak. :)

Mvh. Jonas Jensen

Hvis du har søgt og læst mange timer på flatpanels og stadig ikke har fundet noget du er tilfreds med blandt de 100-vis af anbefalinger, så er der nok ikke meget at gøre...
Af Mysen
^^ Der mangler en "like"-knap herinde..

Jonas se efter tests af og priser på Samsungs PS51D7005, Panasonics TX-P50GT30/ ST50 eller LG's 50PZ950.
Af JonasJensen
BrianH:
Der er ingen grund til at svare på mit indlæg hvis du bare har en nederen kommentar i stedet for at hjælpe. De 1.200 svar du har givet er sikkert noget lignende.
Jeg skriver herinde, da det kunne være at jeg har overset noget, eller at et eller andet klogt hoved har noget fornuftigt at sige, i modsætning til dig.

Mysen: Tak for forslagene, dem vil jeg lige kigge på :)
Brugeravatar
Af edinger
Mysen skrev:^^ Der mangler en "like"-knap herinde...
Heri kan jeg kun være enig.... Eller en SUK-knap 8)