Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pah
Hej,
Jeg har været ude og invistere i et LG 55LM960, jeg fik det for 14 dage siden, og efter en uge opdagede at jeg der kom lys ud mellem rammen og bagkanten i venstre hjørne.
Jeg filmede det og viste det ude i Elgiganten, de sagde med det samme at det var en bytter, så jeg fik mig et nyt i fredags, det har dog samme fejl, og ved nærmere inspektion, så har demo skærmen i elgiganten samme fejl.

Jeg har et billede af det, men ved ikke hvordan jeg viser det herinde.

Hvad gør jeg?

Jeg kan vel bytte det til endnu en ny, jeg kan få pengene tilbage eller jeg kan sætte tape på, vente et år og bytte til en ny model eller lign.

Jeg er mest til at få pengene tilbage, men så ved jeg ikke hvilket TV jeg skal have i stedet.

Mvh
Peter
Brugeravatar
Af MigSelv
Du er ikke den eneste, jeg har hørt om, med det problem. Tilsyneladende er det et "finish problem ", og vil formentlig være at finde på alle modellerne.
Eller blot LG's spæde forsøg på Ambilight :((
Af pah
ØV....det er jo mega surt, jeg har talt med LG, og de sagde at de ikke havde hørt om problemet før.

Men er det noget der vil blive rettet eller kan man regne med at få et der ikke har det problem.

Det er mit første tv til så mange penge, så det er noget af et slag i ansigtet når det så ikke er i orden.

Hvad hedder den type fejl egentlig, er det light bleeding?

Og er det så et Samsung 8005 jeg skal købe i stedet?

Mvh
Brugeravatar
Af MigSelv
pah skrev:ØV....det er jo mega surt, jeg har talt med LG, og de sagde at de ikke havde hørt om problemet før.

Men er det noget der vil blive rettet eller kan man regne med at få et der ikke har det problem.

Det er mit første tv til så mange penge, så det er noget af et slag i ansigtet når det så ikke er i orden.

Hvad hedder den type fejl egentlig, er det light bleeding?

Og er det så et Samsung 8005 jeg skal købe i stedet?

Mvh
Nej det har intet med "bleed" at gøre, men kun med manglende samlekvalitet at gøre.
Af dk9000
Jeg tager lige kontakt til Martin fra LG på onsdag og høre om det er noget de er klar over, for det skal da være i orden på sådan en fint tv :)

kunne eventuelt være en dårlig sending for synes ikke vores ude i butikken har dette problem :) men vil da undersøge det nærmere :)
Af pah
Jeg er endt med at returnere mit LM960, jeg fik 2 hvor der kom lys ud af bagsiden og det der hænger ude i Fields har samme fejl.

Så det blev til et Samsung 8005 i stedet og det pynter nu også rigtig godt på væggen. Desværre er de aktive 3D briller slet ikke at sammenligne med LGs passive, men ellers er jeg rigtig tilfreds med mit 8005.