23 maj 2012, 16:01
Hejsa!
I forbindelse med at jeg vil anskaffe mig en 3D-fladskærm ind til mit soveværelse næste år, har jeg brug for en grundig vejledning.
Den 3D-fladskærm jeg skal have, skal primært bruges til visning af BlueRay i 3D og DVD-film.
For at det kan lade sig gøre, skal jeg trække et ekstra kabel fra stue til soveværelse via et t-stik (splitter).
Mit mørke soveværelse ligger mod øst-siden, hvilket betyder, at jeg kun får solen ind om morgenen.
Jeg har gjort brug af jeres site ved, at jeg først har læst jeres TV KØBSGUIDE og GUIDE TIL DET BEDSTE 3D FLADSKÆRMS-TV. Efterfølgende har jeg logget mig ind som bruger, hvor jeg har fået besvaret nogle spørgsmål til sidst-nævnte guide.
For at kunne danne et overblik over nogle af de fundne tekniske instanser, vil jeg til at begynde med fortælle, hvad YouSee (min udbyder) har anbefalet, der ses som flg.:
• Full HD (= indgangssignalets opløsning på de 10801)
• MPEG4
• DVB-C tuner (cable)
• Indbygget CA modul
På jeres site, har jeg fået svar på flg.:
• Plasma
• Aktiv 3D
• Samsung (3D-billedkvalitet)
Det, som til stadighed volder mig problemer er:
• Skærmstørrelsen i forhold til en siddeafstand på 2,5 m?
• 100 Hz?
• Sikring af korrekt gengivelse af lysstyrke, farvegengivelse og skarphed?
• YouSee Ready eller ej?
• Når indbygget stik til høretelefoner er et MUST HAVE?
• Hvor højt kan foden til en 3D-fladskærm justeres til?
• Gør jeg klogt i at vente på en nyere og forbedret teknologi?
Jeg ser frem til jeres respons.
Med venlig hilsen
Sally
I forbindelse med at jeg vil anskaffe mig en 3D-fladskærm ind til mit soveværelse næste år, har jeg brug for en grundig vejledning.
Den 3D-fladskærm jeg skal have, skal primært bruges til visning af BlueRay i 3D og DVD-film.
For at det kan lade sig gøre, skal jeg trække et ekstra kabel fra stue til soveværelse via et t-stik (splitter).
Mit mørke soveværelse ligger mod øst-siden, hvilket betyder, at jeg kun får solen ind om morgenen.
Jeg har gjort brug af jeres site ved, at jeg først har læst jeres TV KØBSGUIDE og GUIDE TIL DET BEDSTE 3D FLADSKÆRMS-TV. Efterfølgende har jeg logget mig ind som bruger, hvor jeg har fået besvaret nogle spørgsmål til sidst-nævnte guide.
For at kunne danne et overblik over nogle af de fundne tekniske instanser, vil jeg til at begynde med fortælle, hvad YouSee (min udbyder) har anbefalet, der ses som flg.:
• Full HD (= indgangssignalets opløsning på de 10801)
• MPEG4
• DVB-C tuner (cable)
• Indbygget CA modul
På jeres site, har jeg fået svar på flg.:
• Plasma
• Aktiv 3D
• Samsung (3D-billedkvalitet)
Det, som til stadighed volder mig problemer er:
• Skærmstørrelsen i forhold til en siddeafstand på 2,5 m?
• 100 Hz?
• Sikring af korrekt gengivelse af lysstyrke, farvegengivelse og skarphed?
• YouSee Ready eller ej?
• Når indbygget stik til høretelefoner er et MUST HAVE?
• Hvor højt kan foden til en 3D-fladskærm justeres til?
• Gør jeg klogt i at vente på en nyere og forbedret teknologi?
Jeg ser frem til jeres respons.
Med venlig hilsen
Sally