Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dema
Halløj derude,

Jeg fik lige avisen fra Elgigantos ind af brevsprækken her til morgen, Jeg står og mangler et nyt tv, og nu har de tilfældigt et billigt LG LW540N på tilbud til 4000 sat ned fra 8500!

Er der nogen der kan anbefalde dette tv, ellers som kender modellen?

Jeg har ikke meget forstand på ny moderne TV'er der kommer så meget hele tiden, inden for den branche.

Så har har brug for lidt hjælp. Nogen som kan anbefale dette tv, eller mangler der noget?

På forhånd tak
Af JesperKeller
Hej Dema
Og velkommen til Flatpanels.

Modellen du har kigget på, er en model som er på vej ud af markedet da det er en sidste års model. Dette gør den dog ikke ringere af den årsag.
Det tv her er et 3D tv, så man kan iføre sig de billige briller fra biografen og opleve 3D på sit tv. Det kommer dog uden SmartTv, men det kan du altid tilkøbe i en bluray afspiller hvis du virkelig ønsker at have det med.

Ellers er det et fint tv. Det kommer med den nye tuner til antenne, men virker også til kabel netværket, så på den måde er du også dækket ind!
Af Gonardo
Koster knap 7K.kr på deres hjemmeside :-)

Så vidt jeg husker så har det et pænere design end LW550.
Af lgowner
til prisen er det vist et helt ok tilbud. minder lidt om en model jeg har . (jo dog uden smart-tv. )

ser dog ikke ud til at have dvbt2, så personligt skal jeg ikke udskifte selvom prisen er rimlig. dog er den på vej til andre i familien, så acceptabelt hvis man skal have 3D funktionen samtidig.
Senest rettet af lgowner 19 maj 2012, 22:59, rettet i alt 1 gang.
Af selcuk
@lemec:
Ud fra billederne på det engelske lg.com/uk site er det kun et usb og et hdmi stik der er på siden, resten er bagvendt