Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej er der nogen som kan nævne de tekniske forskelle på 60LM645T, 65LM620T, 60LM960V (evt. lige et link hvis I har set en sammenligning på nettet).

Jeg ved at 960V har nano tek, højere frekvens, dual processor og den nye fjernbetjening med mic, men hvad er forskellen ellers.

Er 620T og 645T gamle skærmeteknologi eller er de lige så gode som fx 7serien?

Er der nogen som ved hvornår skærmene kommer i butikkerne?
Af kennethm
Lm620 er i butikkerne, ihvertfald i bilka. Dog kun 47" hvis du ønsker at se billedet.
Har aldrig hørt om lm645?
Har du forsøgt at sammenligne skærmene på LG's hjemmeside for at se forskellene?

Da jeg ikke ved meget om skærmteknologien, vil jeg vove at påstå du skal se skærmene i butikken. Jeg har set lm760 vs lm660 og lm620, ingen tvivl om jeg synes lm760 er flottest i billede, synes hd kvaliteten var meget flot og 2d var acceptabelt. Havde ikke leget med indstillingerne så som standard var de indstillinger udemærket efter mine øjne :-)
Har du evt. Søgt på avforums efter lm620?
Du kan jo sammenligne testen herinde fra med et review af 620 derinde hvis der findes et :-)
Af [email protected]
Jeg har prøvet at sammenligne de tre på LG's hjemmeside og umiddelbart er der ikke den store forskel.

Der er dog en stor forskel på prisen, så mon ikke at der også er det på ydelsen?
Af kennethm
Ja prisforskellen er stor fra 620 til 960, det er jo top model mod budget model.
Men hvis ikke du kan se forskellene derinde, og ikke kan finde en tråd om det så kan jeg kun råde dig til at se skærmene med egne øjne :-)
Overvejer du et køb af topmodellen da? For hvis det kun er blandt de tv, og du har pengene, så får du jo klart kvalitet for pengene. Dog for en meget stor sum, for stor i mine øjne :-)