Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg har været rundt og kigge efter 40" LED tv, men ved ikke rigtig hvad jeg skal købe.

Jeg har været et smut i Føtex og set en på en 40" Samsung til kr. 3795,- hvilket er en god pris synes jeg, da jeg ikke ser så meget tv eller film.

Men hvad er jeres bud til en ikke-tv nørd - hvad kan jeg "nøjes" med ?
Af scaw
Til en ikke-nørd skal du bare være tilfreds med det billede du ser. Ikke så meget farverne, men mere om billedet er flydende eller om det hakker.

Hz krigen og de nye standarder gør det svært at finde ud af, hvornår et TV rent faktisk er et 100 Hz med det rolige billede til følge.

Hvis du har fået en god service i føtex, så find ud af, om han vil sælge dig et beslag og en bluray afspiller med noget rabat på.
Af THM
det rolige billede? du mener det kunstigt flydende ;)
det du har kigget på er sikkert ganske fint. et skift til film profilen og et samsung tv viser udmærket billeder
Af videoman2012
scaw skrev:Til en ikke-nørd skal du bare være tilfreds med det billede du ser. Ikke så meget farverne, men mere om billedet er flydende eller om det hakker.

Hz krigen og de nye standarder gør det svært at finde ud af, hvornår et TV rent faktisk er et 100 Hz med det rolige billede til følge.

Hvis du har fået en god service i føtex, så find ud af, om han vil sælge dig et beslag og en bluray afspiller med noget rabat på.
Jeg takker for det kontante svar !