Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Flatpanel.

Jeg skal have nyt fjernsyn til stuen, og har umiddelbart udkig på ovenstående skærme som mulige ofre for mit dankort!

Jeg har læst forskellige anmeldelser på nettet af de forskellige skærme og jeg er meget i tvivl om hvilken jeg skal vælge - måske I har andre input.

Jeg vægter selvfølgelig et godt billede til normal TV og PS3 spil. Skærmen vil af og til blive brugt til film og nok også 3D. Jeg vægter skærmens fysiske dybde højt ligesom jeg synes skærme uden "ramme" er super flotte.

Prismæssigt er NX723'eren 3000 kr. billigere end samsung skærmen.

Håber I kan komme med input på hvilken af disse skærme I ville vælge hvis I skulle , evt. med begyndelse.

På forhånd tak.

Mvh. Jakob
Af hkknudsen
Hej Jakob,

jeg har et nx723, og ville købe igen :)

Jeg har absolut intet at udsætte på billedet. Menuer osv synes jeg er vældigt gennemarbejdede, og du kan styre ps3 med tv'ets remote (ved ikke om det er sådan med andre mærker også). Personligt synes jeg designet er pænere end 7005/8005.

Jeg fik godt nok skiftet panelet med det samme pga. clouding, men det nye er perfekt, og sony center giver god service hvis noget sådant skulle ske (og det gør det vist inden for alle mærker).

Jeg kan dog ikke sammenligne med samsung, da jeg aldrig gav dem en chance pga. alverdens ting for mig at se er i vejen med dem.

3D er måske der hvor nx723 er lidt svag, men jeg bruger det ikke selv. Og ved ikke om samsung er bedre på det punkt.