Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej.

Ville høre om der er andre af jer herinde som har dette tv, og som har haft dette buzzing problem. Det er anden gang vi har fået det byttet, og det andet buzzede endnu mere end det første vi modtog. Vi sidder 4 meter fra tvét og det kan høres tydeligt, og det er ret sjovt for hvis man går om bag ved tv´et kan man ikke høre det så meget, men hvis man sidder lige ud foran det, får man nærmest hovedpine af det. Det er en skam, for syntes ellers at fjernsynet har et super godt billede.

Nu bliver det bare returneret. Er det bare ikke muligt at få dette tv uden dette problem, eller skal man prøve at købe det fra en anden forhandler.

Skal siges at det er købt fra Wupti.
Af lennon
Desværre rent lotteri, og ikke forhandlerbetinget .
Af PhDream
Det er ikke Wuptis skyld, at tv'et buzzer. :)

Det har meget med jeres siddeposition og placering af tv'et i rummet at gøre. Du skriver selv, når du sidder lige ud for tv'et. Prøv at sidde ude i siderne. Prøv at stille tv'et anderledes op i rummet og se om det hjælper.

Ingen plasma i den størrelse er lydløse. Men ja, nogle er mere stille end andre, mens der er nogle folk, som slet ikke kan opfange den lyd og mens nogle menneskers indretning af rummet gør, at buzz forstærkes.
Af Maz007
jeg ved godt at det ikke er Wupti der har skylden, men det kunne jo godt være at de havde et parti som ikke var så gode.

Jeg har tværtimod kun ros til Wupti og deres service.

Men har læst nogle steder at der er folk som kun kan høre det hvis de stikker hovedet helt ind til fjernsynet. Og det har i hvert faldt ikke været tilfældet på de 2 tv jeg har modtaget.

Er på udkig efter et tv med samme billedkvalitet , selvfølgelig også gerne bedre. Nogle anbefalinger ?. Det skal helst være fra 60" og op.
Af PhDream
MAZEN skrev:jeg ved godt at det ikke er Wupti der har skylden, men det kunne jo godt være at de havde et parti som ikke var så gode.

Jeg har tværtimod kun ros til Wupti og deres service.

Men har læst nogle steder at der er folk som kun kan høre det hvis de stikker hovedet helt ind til fjernsynet. Og det har i hvert faldt ikke været tilfældet på de 2 tv jeg har modtaget.

Er på udkig efter et tv med samme billedkvalitet , selvfølgelig også gerne bedre. Nogle anbefalinger ?. Det skal helst være fra 60" og op.
Hvis det forholder sig sådan, er det fordi de folk er halvdøve. Jeg har haft mange plasma tv i mit hjem, alt fra 42" til 64" og de har alle buzzet så det kunne høres på en afstand af mindst 1 meter.
Af Niels A
Hej Mazen
Har du fundet et alternativ?
Jeg er på nr. 2 64" Der er meget også meget buzzen på mit, har lige haft det til rep. af anden årsag, nu er det blot blevet endnu værre, før var det kun i en bestemt position det var galt, nu er det stort set ligegyldigt hvor jeg sidder, så er der en højlydt snurren.
Jeg har tidl. haft et Samsung 63" plasma, det sagde absolut intet, og nej jeg er ikke halvdøv.
Af mikeone
Har også et plasma tv magen til.
Mit er til rep. nr. 2 på grund af bobler i skærmen ;;)
Og ja det buzzer på en mærkelig måde - jeg er totalt enig.
Men som de andre skriver, så er det i bestemte positioner man hører det mest. Mit kaster nærmest buzzen hen på min bagvæg :s

Mvh. Michael
Af fredizy
Når I snakker buzz er det så en konstant buzz eller kun når skærmen viser lyse farver?

Jeg døjer altså også med det

:((
Af pekr
Jeg har selv samme skærm og oplever ingen buzz. Når jeg bruger mit media center og står i explorer med helt hvid skærm, kan man fornemme en meget svag buzz. Men ellers ikke, så der findes skærme som ikke larmer.

Kender dog flere som har samme problem som dig, så det er rent lotteri :-(
Af Holm86
Jeg har også et PS64D8005. Mit det buzzer også men jeg tror jeg har vænnet mig til det. Jeg ved heller ikke hvor meget det er. Hører det kun når lydstyrken er under ca 6.