Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Halløj derude... for 5 år siden blev jeg den heldige indehaver af et Pioneer PDP-427XD, et fjernsyn jeg har været enormt glad for men som nu desværre blev tabt på gulvet under flytning heldigvis har jeg en forsikring som dækker sådanne uheld selvom det er 5 år siden. men da vi er ude over de 4 års FULL dækning beregnes prisen til 65% af prisen på et nyt tilvarende produkt...

Spørgsmålet er så hvad et nyt tilsvarende er??,Pioneer laver jo desvære ikke tv mere og har solgt til panasonic....
Hvad vil i sige så jeg kan se om forsikringsselskabet tager røven på mig ;-)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Pioneer har ikke solgt til Panasonic, men det er nok sagen uvedkommende.

Det er nok Panasonics XT-serie du bør kigge på. Der er nye modeller på vej ind lige nu (50-modellerne).
Af Fnuller84
takker for svaret...

Hmmm er ret sikker på at pioneer solgte hele deres plasma-afdeling til panasonic...
Af MK
Panasonic ville ikke betale hvad Pioneer forlangte, derfor blev der aldrig nogen handel.

Men da Pioneer lukkede og opsagde alle deres medarbejdere, stod Panasonic klar til at tilbyde jobs :) Se det er jo genialt.

Men til dit spørgsmål.

Jeg havde selv et Pioneer 42" 427XA, jeg blev tilbudt Panasonics 42UT30 til en "værdi" af 5999,-

Jeg var ikke tilfreds med byttet, men sådan er det.
Du må nok ikke sætte næsen for højt, for ofte bliver der kun kigget på tørre specifikationer, og i det tilfælde så var min erstatning jo bedre!