Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Har et Pana TX-P50XT50Y - synes lyden er Ok (af en fladskærm at være), men kunne godt tænke mig noget bedre... Men hvad skal det være, når det også skal være brugervenligt?

Havde først tænkt på et sæt aktive højtalere tilsluttet via hovedttelefonudgangen, men så er det bøvlet at skrue op og ned for lyden via TV'et, da hovedtelefonudgangen reguleres separat via menu systemet. Desudenb bliver det osse lidt bøvlet, hvis vi senere vil ha' flere lydkilder tilsluttet.

Er ikke særlig lun på soundbars, de lyder ikke særlig godt synes jeg.

Kan en moderne surroundreciever betjenes via mit TV? Behøver ikke mere end indgangskilde og volumen... Evt. bare volumen.

Kan jeg bruge HDMI Input 2 (2 rear) Support Feature Audio Return Channel (Input 2), eller er jeg begrænset til "Digital Audio Output (Optical) 1 (rear)"?

Umiddelbart er jeg ikke særlig lun på Logitech Harmony, det lyder som om de er følsomme overfor at blive tabt på gulvet, samt at enhederne kan komme ud af sync - og vi har en Triax DVB-T box, der er ret følsom overfor at remoten peges meget præcist !

Kommentarer, forslag og ideer er meget velkomne :)