Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej jeg ville høre om der er nogle som har interesse i at købe mit pana VT30 55" jeg ville have ca 14.000 kr for det. det er knap 6 måneder gammelt. og det har kørt ca. 1½ time om dagen i gennemsnit. evt. bud modtages gerne.

mvh
kasper :)
Brugeravatar
Af Koluda
Hvor i landet står det henne?
Af Rewolvi
jeg bor i Nykøbing Falster. du må gerne komme og se tv'et hvis du har lyst :-) det står som nyt
Af kimdinho
er det ikke lidt at skyde over målet?

Et brugt tv, kan du ikke få 14000 kr for.

man kan få det for knap 16000 kr på nettet.
Af kejser11
Jeg skulle mene, at alt over 10k vil være et mirakel; VT50-serien er lige på trapperne ::l
Af t.vinther
kejser11 skrev:Jeg skulle mene, at alt over 10k vil være et mirakel; VT50-serien er lige på trapperne ::l
Jeg er helt enig - også derfor jeg ikke har skrevet på dette eller dejlige TV... Prisen er simpelthen for høj i forhold til varen...
Af Supergris
PAS nu på hvad I skriver herinde!
Jeg er tidligere blevet rakket ned, da jeg gjorde opmærksom på, at der var en, der solgte en udgået model til nypris...
Man må åbenbart ikke blande sig i priserne, står der vist i regler for forummet...
Brugeravatar
Af MigSelv
Supergris skrev:PAS nu på hvad I skriver herinde!
Jeg er tidligere blevet rakket ned, da jeg gjorde opmærksom på, at der var en, der solgte en udgået model til nypris...
Man må åbenbart ikke blande sig i priserne, står der vist i regler for forummet...
Korrekt.
Hvis man ikke kan lide prisen, så lad være med at købe, eller afgiv et bud til sælger.
Af Rewolvi
det er helt i orden hvis man er uenig i prisen.. der er ikke købe tvang 8-) men som jeg også har skrevet kan man give et bud. jeg kan altid sige nej. :-) men at sige tv'et er gået 6000 kr ned i pris på ½ år er vil en smags sag og individuel holdning. som jeg selvf. vil respektere. men giv et bud

mvh
kasper
Af xcardman
vil grunden til alle producenter har underskud på, ingen gider og betale for et tv

nogen har i hvertfald glemt at et tv50 i 55 tommer
koster 25.000 kr og er ikke udkommet endnu

det har de færste sikkert råd til på dette forum

men held og lykke med dit salg
Af Rewolvi
jo tak.. ja alt er dyrt i starten. jeg er også villig til at handle lidt hvis det er. men at sige at tv'et er faldet 6000 på 6 måneder (med den nuværende pris) så vil jeg hellere beholde det. så stort et fald mener jeg ikke jeg vil tage, jeg vil ikke gå ned på 10.000,- men folk må give et bud hvis det har interesse :-)
Af landrock
Hother fra recordere solgte hans for 11K hvis det kan være en retningsviser.

Jeg byder hermed 11K :)
Af Rewolvi
så vi 12000 kr så har vi en aftale.
Af Rewolvi
OK 11000 for tv'et har tænkt over det og kan se de fleste andre sælger til den pris.