Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg søger lidt hjælp da jeg har lidt problemer med billedet på mit fjernsyn. Mit billede hakker af og til. Synes det forekommer mest når jeg f.eks. ser fodbold. Når jeg skriver hakker, mener jeg at det i et par sekunder hakker, så kører det fint lidt tid igen, og så kommer der et par sekunder med hak igen. Der kan være stor forskel i længden mellem at det hakker. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad problemet skyldes. Kan det være TDC-TV der ikke kører med godt nok signal, så billedetkvaliteten ikke er i top, eller er det noget med fjernsynet. Jeg bruger de instillinger til fjernsynet som blev foreslået af Rasmus i hans test af fjernsynet.

Håber der er nogle der har nogle bud på hvad jeg kan gøre. For ved ikke om jeg bare skal ringe til Samsung.

Mvh
Storgaard
Af TDC
Hej Storgaard,

Jeg faldt over dit indlæg herinde, og kan godt forstå det er irriterende. Jeg vil gerne tjekke for dig om det eventuelt kunne være vores digitalmodtager der volder problemer.

Hvis du har mulighed for at sende din adresse eller telefonnummer til [email protected], så vil vi vende tilbage til dig. Husk derfor også lige et kontaktnummer.

Hilsen
Kristoffer, TDC kundeservice
Stadig relevant hvad løsningen blev. Jeg oplever det samme på en MU6400 når detaljerigdommen bliver for stor - eksempelvis ved tilskueroptagelser på forboldkampe hvor mange individer med foskellige farver trøje, flag, hatte osv skaber en stor detaljegrad... Som om processoren ikke helt kan følge med i et par sekunder, hvorefter den tager ved igen.