Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle. Er ny herinde og overvejer at købe nyt tv. Har et gammelt 32 " samsung lcd ( 5 år gammelt ). Sidder ca. 3 meter fra tv. Så vil spørge først om jeg skal vælge 40 " eller 46 " da 1000 kr forskel på disse 2 modeller er ligemeget. Og næste spørgsmål er så om jeg skal vælge et helt andet tv. Prisen skal højst være på 7000 kr. Ser en masse fodbold og spiller en del PS3. Håber i kan hjælpe. :)
Af Michael P
Har du overvejet Plasma ? :)

De er billigere, og bedre (Start ikke en krig nu ;) )

Ved eks. fodbold, på led skærme, der bliver bolden trukket hen over skærmen, altså udtværet osv.

Det problem har vi ikke med plasma :)
At der så er nogle andre problemer med plasma, som burn-in og retention, det er en anden side af sagen. Det er et problem der næsten ikke er der mere, men folk husker det stadig og er skræmt af det..

Jeg ved Panasonic´s modellen G30,GT30 er pænt langt nede i pris pt, fordi de nye modeller kommer på gaden :)
Af orm08
Har selv et 46EX721 og sidder 3 meter fra, og synes størrelsen er perfekt. Er i øvrigt super tilfreds med det, og oplever ingen problemer med at bolden bliver trukket hen over skærmen. TV'et har en sports profil, og er selv i stand til at registrere når det er sport, og skifter så automatisk.

Skiftede i øvrigt fra et Samsung til Sony tidligere, det bliver du ikke ked af.