Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Andersvoigt
Hej folkens, jeg købte for et halvt års tid siden, et Philips fladskærms tv, og kørte en normal kanalsøgning, og det gik som forventet, dejlige digitale kanaler som animal planet, eurosport HD, mtv HD, etc. Men inden for de sidste 3-4 måneder har jeg mistet en lang række af de kanaler, og kan nu kun se få HD kanaler som tv3+ HD, 6'eren HD og tv2 HD, bl.a. de tre først nævnte er fx. forsvundet. Jeg har normalt kabeltv fra antenneforeningen, og de har ikke slettet kanalerne da de virker på andre fladskærmstv i huset. HJÆLP MIG!

ps: jeg er nybegynder. :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Det lyder mystisk. Der er dog lavet en del ændringer på diverse sendenet i den seneste tid, så jeg tror du skal prøve at lave en ny kanalsøgning (hvis du ikke allerede har prøvet det?)

Alternativt kan det skyldes dine antennekabler. Hvis du ikke kan få alle kanalerne igennem efter en ny kanalsøgning, så prøv at træk et antennekabel direkte fra hovedindgangen i huset hen til Tv'et, og se om det ændrer noget. Diverse antennesplittere og forstærkere kan desværre forstyrre signalet.
Af kimz
Jeg mistede også kanaler i starten, prøv at søge kanaler på ny, og gå så ind i opsætningen på dit tv og se om der ikke er en meny, der hedder automatisk kanalopdatering, og sæt det til off. :)