Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hey en af mine kammerater har købt et Samsung 55" UE55D8005, er blevet helt fascineret af de skarpe farver. Har selv et Panasonic 55" TX-P55VT30Y, så skulle der være en derude der har et Samsung 55" UE55D8005 og er faldet lidt til den anden side som jeg og kunne tænke sig at bytte med mit Panasonic 55" TX-P55VT30Y som er i perfekt stand med stadig over 1års garanti.
Af THM
Hvis jeg havde et ue55d8005, ville jeg meget gerne, men det har jeg desværre ikke:-D
Af pimp66
desværre har kun 46-D7005.. :( Der er et par måneder gammelt..
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Med "Stærke farver" antager jeg, at du mener "forkerte farver", da TV'et vil have samme udseende som dit VT30's THX-profil med en korrekt kalibreret farveprofil. Du kan skam også få dit VT30 til at vise "stærke farver" ved blot at skifte profil på TV'et...
Af Minkz
Ja det gør jeg, kan godt lide farverne skarpere, kunne godt tænke mig en kalibrering af mit vt30 men er stadig total grøn på området (Kan godt være farver ikke behøver være skarpere men vil gerne have fuld udnyttelse af mit tv)
Torben Rasmussen skrev:Med "Stærke farver" antager jeg, at du mener "forkerte farver", da TV'et vil have samme udseende som dit VT30's THX-profil med en korrekt kalibreret farveprofil. Du kan skam også få dit VT30 til at vise "stærke farver" ved blot at skifte profil på TV'et...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
En kalibrering giver dig nærmere det modsatte af stærke farver idet dét ikke er sådan det korrekte billede ser ud. Når man kalibrerer, så sker det op imod en fastlagt standard, som ligner det du får i THX-profilen på VT30 ret meget. Hvis du vil have pang-farver, så skift til den dynamiske profil i stedet.
Af Minkz
Hehe hvornår køber du et så? :D
THM skrev:Hvis jeg havde et ue55d8005, ville jeg meget gerne, men det har jeg desværre ikke:-D
Af Bitkit
Hvad med et pioneer 5090H.
Det står ihverfald SKARPT. og har bedre kontrast.
- Jeg søger dem selv et større tv, og tror at de 5 tommer ''liiige'' kan gå.