Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af magdk
Jeg har købt et toshiba wl863 der ikke vil give mig mulighed for at konventere min eksterne harddisk til tv´et så jeg kan bruge den til bl.a. at optage programmer.

I manualen er det meget simpelt "sæt ekstern hdd til tv´et med usb og du vil kunne vælge at formatere den til tv´et".

Problemet er at det kun giver mig mulighed for at åbne medie playeren og altså ikke noget med at formatere.

Har brugt den samme hdd til 2 andre forskellige tv apparater inden for den sidste måned (lg og panasonic) uden problemer.
Har også formateret hdd både til fat 32 og ntsf uden held.

Toshiba support snakker om at jeg "måske" skal bruge en hdd med strømforsyning hvilket undre mig da det er et relativt nyt tv på markedet og der er ingen der har nævnt det som en særlig ting ved dette tv at man skal bruge en hdd med strømforsyning.

Også meget mærkeligt at de i supporten ikke kan sige med sikkerhed at det er strøm som er problemet.
Lyder lidt som om de gætter sig frem til svaret. Første gang jeg snakkede med dem mente de at det ville virke hvis jeg for inden formaterede harddisken til ntfs hvilket heller ikke virkede

Nu har jeg prøvet med 4 andre eksterne hdd (minus strømforsyning) uden held.

kan selvfølgelig prøve at finde en med strømforsyning men det lyder langt ude at et så nyt tv ikke kan bruge en hdd uden.

Nogen derude der ved noget om mit problem?